• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Hej Martina!

Kul att se dig! Trivs du i nya lyan?

Bom bom är en ny affär här i stan med Ida T kläder o Molo, lite dyrare märken.

Nån som vet vart den ligger?
    Kram

• Tintan

Hallå

japp vi bor kvar i bankeryd i samma område med bara större lägenhet och vi bara älskar den så stort och underbart och nya tapeter i alla rum och en del nya golv.....

bom bom ingen affär för mig då med 2 små bäbbar..då får man handla budget *ler*

Idag ska vi fixa ihop benjis nya möbler så skoj, men nu är de inne i stan och fixar mat ha ha ha såååå mega hungrig nu.

Skönt det känns att vara tillbaka här

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Tintan: Jag tycker detär dyrt också. Kan köpa nåt plagg sådär men det är max.

• Mammsing

De har urläckra kläder. Om jag fattat rätt så ligger det vid Tapeten. Men är inte säker. Ska in där i morgon. Finns en hel del sådana kläder på nätet om man är nyfiken. Mycket snyggt men ack så dyrt.

• Gravisen

hej på er!

miidori: hoppas du fick mitt mess tidigare idag att jag ej kunde komma..så du unfdrar vbart jag tog vägen...
    e fortfarande förkyld här så jag ville inte komma o smitta ner er, kan ju vara skönt att slippa....

hoppas att ni haft det tevligt i alle fall...

kram på er

• Kottten

gissa va ja har snöat in på nu då...????? TRADERA!!!! Hittar ju massor!!!!! aj aj aj.... hihi... vågar inte titta på hur många saker ja budat på nu... oooppps!!!

• Miidori

hehe tack för den trevliga fikan! =))..

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • tokfiorna
     TACK GUMMAN FÖR VÄRLDENS GODASTE FIKA OCH VIIILKET
    UNDERBART HEM OCH TACK TJEJER FÖR SÄLLSKAPET
  • Miidori
    TACK själv!! Underbart roligt att ni kom!!..

Gravisen fick ditt sms! Det var helt okey! Hann inte messa tebax bara! ;)
    Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Springsteen

Nu är det färdigt flyttat

Hoppas ni fick en trevlig fika

Kul att du är tillbaka tintan!!!! Tror inte du har missat så mycket egentligen..

Var o köpte parkeringsstillstånd idag... här på öster har de ju inget särskilt tillstånd för boende!! o de hade höjt de från 200 till 300:- Helt sanslöst ju!!!! o sen är det inte säkert att man får en parkering här hemma om man kommer på kontorstider!!!!!!! O betala 300:- i parkering för att få gå 1km är ju inte så kul!!!!! Så i morron så ska jag ringa o klaga tror jag!!!! GRRR!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping