• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pilllis

jaha ja olssons vet jag vart det ligger..
    tack så jätte mycke har lovat tösen att åka dit känns lite dumt när man inte änns vet vart det ligger *skrattar*

• jomi

Hej på er!

Inte bara vi som är sjuka märker jag...usch!
    Här har vi varit förkylda som varit varvat med magsjuka..lite klena nu om man säger så.

Angelica: fy tusan så otäckt!! skönt att allt gick bra för er i allefall

Kesso: Hur går det för dig?

Pärla: Ännu en gång tack för hjälpen!,kanske gör ett försök i helgen!

Vad är det jag missat nu med sången..visste inte ens att ni gick på det,här hänger man med eller....not!
    Känns lite konstigt att man ska behöva inboxa varann...varför går det inte köra med öppna kort här inne längre vad har hänt....känner av liiite spänd stämning.....nån som vill fylla mina tomma luckor....

ja ja ni får ALLA ha en go dag!

Kram

Mamma till Wilma 061031
  • Miidori

Kesso: Innan har jag sett att du skriver Stroke, som strocke, men jag tror att det stavas Stroke..?

Det är som det är med allt..mer behöver man inte säga! ;P

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Miidori

småbarnsliv: Tråkigt att dom varit sjuka så mycket!Hoppas att dom kryar på sig!! :)

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Kesso

JOMI:
    Tack att du frågar hur det går för mig. Jo, då jag har återhämtat mig bra. Väntar nu svar i nästa vecka hur det blir med mig. Det är så jobbigt att behöva vänta över 3 veckor. Det är segt. Men jag får vara tacksam för livet endå. Det finns ju sådana som har det värre. Jag är glad att jag överlevde.
    Stakars er då som har varit sjuka med förkylning och magsjuka. Förstår om ni är trötta nu. Hoppas ni snart blir friska helt. KRYA PÅ ER! kram på ER.

• Kesso

MIIDORI:

Ja, det stavas stroke. Jag har säkert skrivit strocke också. Det har blivit fel.

Nej! du har rätt behöver inte säga mer. (Tråkigt)!

• Pilllis

kesso
    är det du som har fått en stroke?

• jomi

Förresten.... middagstips tills i kväll.. någon med lite fantasi ?????

Sugen på nåt gott men vad......hjälp mig

Mamma till Wilma 061031
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping