• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

Kesso: ja de va de som sa att vi skulle gå ut så hon fick andas sval o fuktig luft.. annars så kunde man sätta på kallvatten i duschen ...
    ja de va ju bra att veta de när dom inte svarar så man inte lägger på om de händer någon mer gång..
    Jag bor ju i kortebo så de är ju närmare än B-ryd men ändå tog de längre tid..
    Nä hon va inte förkyld men ha fått typ ret hosta för någon dag sen fast bara på morgonen.. men de är väl nått i kroppen på henne antagligen för de sa att de bryter ut vid infektion..

curling har jag faktiskt aldrig testat fast de skulle vara kul.. ser svårt ut?!
    Synd att vilma blivit hostig.. de går inte skydda de från sånt de får de ändå.. (lustigtFundersam)

• Miidori

men fy angelicca vad hemskt :/:/...

Dom som vill veta något om babysången får inboxa, för jag tänker inte skriva det i tråden..

Från å med nu kommer jag inte skriva något personligt här, bara rent allmänt..

Nu så har jag ändrat lite på min sida, bara dom som är med i min adressbok kan se mina öppna sidor!...

Sen kommer jag nog ändra lite i min adressbok..

Ha en bra dag! KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Pärlan81

Angeelica: Åf fy vad otäckt! Kan knappt tänka hur orolig man måste vara då. Tur att det vände!!!! Tror inte man nånsin slappnar av efter nåt sånt. Det är ju ett av saker  man fasar mest för, att de inte ska få luft.

Stora kramar till er o lilla Tifa!!!!!!!

• Miidori

HAHA! Hoppas att det kommer "en del" Kommer till sofiagården på måndag!..hehe..Då kommer nog inte jag kunna hålla käft i alla fall...Har ju rätt hett temprament..;P :)..förra gången var det ju så mycket folk på sofia gården, vi fick ju nästan inte plats ens..Var rätt trångt runt den där ringen...Så vem vet kanske blir 2 grupper på måndag i så fall!

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Kesso

ANGEELICA83:
    Jaha, bor ni i Kortebo. Det är väl fint läge där? Jag jobbar på Strandängen och har gått mycket på gångbanan till jobbet. Tycker det är så fin miljö där nere.
    Jag har precis gått hjärt och lungräddnings kurs för barn. Då var det hon som hade det som talade om det att ringa larmcentralen. Slå inte om nummret utan var kvar, du har kommit fram. Det var ju bra. Jag tycker det varit bra att gått kursen i fall det händer barn eller vuxna. Det borde alla gå.
    Curling ser svår ut men det gick faktiskt bra efter ett tag och blev så roligt.

• Småbarnsliv

Idag blir det barnakuten med Hanna, hon andas rostligt, funderar på om det kan vara förkyldningsastman som de på akuten snackade om när hon hade rs....
    orkar fan inget mer nu får barnen bli friska  

Förresten 12 HELA veckor fÖR MIG IDAG  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Pärlan81

Miidori: Vad nu? Är det vad jag tror det är.... Du får inboxa mig sen om de nandra babysången med. Om man får hänga på då.

• Kesso

MIIDORI: HEJ! Nu blir jag lite orolig. vill ej vara nyfiken, men är det något som hänt här på sidan? Kan man inte vara personlig förrän det är farligt? Kanske inte ska skriva mer än allmänt här? Hoppas det ordnar sig för dig. Vi kan ju bara skriva till varandra här.
    Ha det bra.
    KRAM

• Pilllis

hej allihopa
    är det någon här inne som vet vad det nya leklandet på öxnahaga heter o vart det ligger någonstans.. letar mig tokig..

• Springsteen
    Småbarnsliv.. usch.. dessa förkylningar!!!

Pillis.. de heter monkeytown och ligger strax efter willys mot österängen... precis jämte olssons... kan inte säga mer Man går in mitt emot olssons i alla fall...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping