Go förmiddag!
ANGEELICA: Läste vad som hade hänt Tifa. Vad otäckt för er. Tur att det blev bätttre med andningen när ni kom ut. Vad konstigt att de ej hittade till er. Det var dåligt. Att ni bor så nära stan och det tog hela 20 min. När man får vänta att larmcentralen ska svara är det upptaget, fler som ringer och då ska man vara kvar i telefonen för har endå kommit fram. Lägger man på kopplas det på nytt och tar längre tid. ( Kan vara bra att veta)Gav larmcentralen tips att ni skulle gå ut? När ambulansen kom till mig i Bankeryd tog det ca. 15 min. Larmcentralen sa vad jag skulle göra innan ambulansen kom. Det var ju ok. Fick Tifa kruppen i samband med förkylning? Vilken tur att det gick bra. Att hon är piggare i dag. Fick hon nån medicin?
Ha det så bra och ta det lugnt i dag.
KRAM PÅ ER.
Vet ni vad jag gjorde i går? Jag spelade Curling med jobbet. Det var så roligt att jag bara vill göra om det. Är det någon som gjort det? Jag tänkte först att vad har jag gett mig in på? Isen var så hal att det i början var svårt att hålla balansen. Har ni ej spelat Curling så testa detta nån gång.
Vilma har sovit oroligt i natt, har hostat. Fy, vad surt förkyld igen. Det går ju mycket skit nu. Men vi har ju hållt oss inne mycket och ej varit med så mycket andra barn.
Ha det bra alla.
KRAM