• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pilllis

ahhh får åka in te stan o kika där då... tack!

• Springsteen

KÄnn dig INTE överfallen Jomi   Här är ALLA välkomna

• Pärlan81

Miidori: Ska med ta det lungt, imorrn är det babysim på Atlantis, ska bli skoj. Har inte vart där på 2 ggr nu för Mollan var ju sjuk sist. Hoppas hon inte gråter denna gången med Gråter

Sonen älskade det från dag 1 så man trodde ju nästan att hon skulle göra det med.

Hoppas ni får det mysigt!!!!

• Miidori

Ja hoppas hon inte  gråter! Du får komma på nån fika snart så man får träffa er!KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Springsteen

Jag är gräsänka Gråter med sonen...

ska på invigning med CISV på söndag... o torget i morron fm... annars är det lungt... VILL HA NÅT MER ATT GÖRA LÖRDAG KVÄLL!!!!!! förslag??

• Pilllis

har lovat dottra min att åka te monkeytown i morrogn så jag får sysselsätta mig me det ett par timmar.. sen blir det nog storstädning här hemma.. känns som det behövs

• Miidori

Nu ska jag laga mat! Men ha det så bra!

• Mammsing

Miidori, skicka lite hit med.

Nu ska jag försöka få tag i världens bästa svärmor, hon är inlagd för observation. Vill veta hur allt gått. Kram så länge.

• Pärlan81

Miidori: Japp nästa fika SKA jag med på, så är det bara   Ska me laga lite mat nu.

kram på dig o alla goa här!!

• Miidori

MUMS!...lagar såå gott idag!!

Klyftpotatis i ugnen. Lax i ugnen, sen denna kalla sås, plus en helt vanlig sallad, med tomat, gurka, paprika..etc! Räcka ut tungan

Denna kalla såsen rekomenderar jag starkt!!

3 Dl Creme fraiche
    3 Dl Gräddfil
    Gräslök(sån man hittar i frysdisken)..brukar jag ha!
    Salt och svartpeppar..

Man kan ha mycket/lite cremefraich,gräddfil man vill, bara det blir hälften hälften..

Brukar även ha denna såsen till chips också!Grillchips och denna såsen är skit gött!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping