• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Heeej tjejer! Fan ni är ju heelt galna!!!!!!Glad 
    Vad gräsligt angeelica..får panik när jag läser sådant, tur det gick bra!!!
    Vad gör ni? Jag har varit på bvc och varit och lunchat med ett par vänner
    har sprungit på thullan ett par gånger,hihi, sen har jag varit på jobbet en
    sväng det var ju ett tag sedan fast man är på stan och ränner..
    Älskar fredagar!!!!! Ska ju ev på hv ikväll och Siri ska medSkrattande
    Min syrras flicka blev påkörd vid torpaskolan idag men det gick bra
    men fy vad läskigt..Angeelica: kommer du på simmet imorgon? Inte troligt då va??
    Miidori: Vad ska du göra för gott idag?? Att käka alltså

• tokfiorna
    Räcka ut tunganähhh vad konstigt..du hade ju skrivit det.mumma
  • Miidori

men vad hemskt att hon blev påkörd, det är ju fasen inte klokt juhe!!...usch...

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Pärlan81

Miidori; Gud så gott det lät! Lät sambon äta ute idag, jag själv fick äta köttfärsås med sonen. Men är sugenpå nåt annat gott till kvällen!!!
    Den kalla såsen är uppskriven nu

tokfiorna; Hihi här går det undan hihi. Kanske vi springer på varran imorrn på simmet då, jag går ju 10.30 men ni duschar väl oftast då när vi kommer. Vet att Angeelica går på atlantis med
    Läskiga saker man hör om idag, skönt att det gick bra för hennes flicka. Där är rätt mycket trafik, usch vet när man bodde där.

• Kottten

Oj då! Här hände de saker minsann!!! Åter igen missar ja tydligen lite grann då ja inte bor i jkpg...

Angelica: Fyyyy vilken otäck upplevelse!!! Men va skönt att de gick bra ändå!! Kramar till er!!!!!!

Här ska vi ha en myskväll ikväll hela familjen... kanske inte Melvin då, han ska väl sova som vanligt... Tacos o cola till middag, ja cola e vår lyx här... hihi... barnen skulle mer än gärna dricka de dagligen men det är bara tillåtet på fredagar i de här huset. Sen blir de soffan, en filt o kanske lite chips o nåt bra att se!!! O så i säng tidigt! Moa ska upp tidigt i mon i iväg på bandycup hela dan! Så de blir verkligen en lugn o stilla hemmakväll!!!

Va gör alla andra ikväll då?????

• Angeelica83

Tokfiorna... ja de va läbbigt hoppas de inte händer igen...
    ja usch de är la oxå en mardröm at ens barn blir påkört de va la himmla tur att de gick brA.
    nä vi kommer inte på simmet imon.. hon är ju pigg o så nu men de var ju nått som utlöste detta så bäst att tat lungt några dagar...
    va kuligt me hockey innan sprang ja alltid på hv men de blir ju inte så ofta nu...
    så härligt tryck i arenanSkrattande

• Kesso

Go kväll!
    Nu har vi hämtat bastuaggregatet och jag är tillbaka här.

MIIDORI: Den såsen lät god. Den ska jag skriva upp och testa. TACK!

PIIILS: Jag fyller 30 år 14 mars. Ja, det är inte klokt att en så ung kan drabbas av stroke. Det ska bli intressant att veta varför. Hur gammal är du?

Jag vill önska alla här en riktigt trevlig helg.
    Det blir väl för oss en lugn helg. Vilma är förkyld så vet inte om det blir babysim i morgon. Hoppas det för vi var inte förra lördagen heller.
    KRAM

• Pilllis

KESSO : fy fan va hämskt/otäckt !! man skall inte bli drabbad av stroke vid 30 års ålder ju! antar att det va en propp då ?.
    jag e snart 29 år bara någon månad kvar..
    har en bekant som me råkade ut för en propp i hjärnan  o då va hon 32 år.. hon e helt frisk nu o mår kanon men hon får äta blodförtunnande hela livet ..
    hoppas att du mår bra o att du får veta varför detta hände och att det inte händer igen!!
    *ryser*

ha en bra kväll allihopa nu skall jag logga av  o lägga sonen o kika på tv me  tösen efteråt.

• Kesso

PIIIIS: Hur längesedan råkade hon ut för en propp? Bor hon runt Jönköping? Jag vill nämligen ha kontakt med lite yngre som drabbats av propp. Det var ju det jag också fick. ´Jag äter också blodförtunnande nu, Vet ej om det blir hela livet, tror det. Jag mår ju ganska bra nu och har återhämtat mig bra.
    KRAM

• Miidori

Nu läste jag i den andra tråden att någon blivit ledsen, och det är självklart att ingen ska gå runt att vara ledsen. Men tänk till lite nu!

Men tänk att det varit en del personer som varit mycket ledsna i denna tråden!!..För det första så har våran tråd också blivit hånad, är det okey? Man kan inte skriva något här, förren man blir "hånad" eller det blir nog någon ironi av det hela!...Det har till och med gått så långt att vissa av oss inte ens vill gå till vissa ställen, pga att det kanske blir konflikter, eller för att man inte har lust att träffa en del människor...! Vi har till och med bestämt oss för att undvika skriva något överhuvudtaget "personligt" mer i denna tråden..Vi får hemlighålla allt och inboxa varandra istället..

Dessutom valde vissa personer att vara med i den andra tråden, och det fanns faktiskt en irritation över det. I och med att folk inte var tillfrågade osv..(Denna diskutionen har varit innan)..Jag tyckte att det var väldigt tråkigt att det blev så uppdelat som det blev. Men nu är det som det är..Jag tror inte att någon vill ha det så här egentligen...

Men jag kommer inte kunna umgås, hälsa, eller återgå till det "vanliga" igen..För jag kan inte vara falskt trevlig, för det funkar tyvärr inte för mig..

Men sån är jag! Jag är den jag är..

Hatad av få, älskad av många =)
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping