Nu läste jag i den andra tråden att någon blivit ledsen, och det är självklart att ingen ska gå runt att vara ledsen. Men tänk till lite nu!
Men tänk att det varit en del personer som varit mycket ledsna i denna tråden!!..För det första så har våran tråd också blivit hånad, är det okey? Man kan inte skriva något här, förren man blir "hånad" eller det blir nog någon ironi av det hela!...Det har till och med gått så långt att vissa av oss inte ens vill gå till vissa ställen, pga att det kanske blir konflikter, eller för att man inte har lust att träffa en del människor...! Vi har till och med bestämt oss för att undvika skriva något överhuvudtaget "personligt" mer i denna tråden..Vi får hemlighålla allt och inboxa varandra istället..
Dessutom valde vissa personer att vara med i den andra tråden, och det fanns faktiskt en irritation över det. I och med att folk inte var tillfrågade osv..(Denna diskutionen har varit innan)..Jag tyckte att det var väldigt tråkigt att det blev så uppdelat som det blev. Men nu är det som det är..Jag tror inte att någon vill ha det så här egentligen...
Men jag kommer inte kunna umgås, hälsa, eller återgå till det "vanliga" igen..För jag kan inte vara falskt trevlig, för det funkar tyvärr inte för mig..
Men sån är jag! Jag är den jag är..