• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Jag vet att jag inte varit mycket bättre själv alla gånger..Jag har som alla andra fel och brister, och dom står jag för..Jag är ingen fulländad människa, och jag har inte träffat någon som är det..

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Tintan

Godkväll allihopa

Här ha det vart full rulle hela dagen, på morgonen var vi iväg och veckohandlade, sen hem och ta tag i allt igen...

Men nu har jag bestämt mig för att ta kväll är så grymt trött nu.

Angelica:Fy vad hemskt, min son har haft krupp ett antal ggr nu och det är så jobbigt..och man blir så orolig.
    nu har vi alltid betapred och desenthol och lepheton hemma när det kommer.

Pillis: Välkommen

Tokfiorna: Vad hemskt med din systers dotter...

Miidori: Jag upplever med att det är för mycket hån mellan trådarna, och visst nån blir ledsen, men som sagt det är ju inte bara våran tråd som är OND utan det hånas hej vilt tycker jag.
    Så ingen är väl oskyldig direkt tycker jag.

Men nu tycker jag att det får vara nog alla måste ju trivas hur surt blir det inte annars.

Kram på er allihopa

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • J e n n y A

Hej på er alla!

Ville bara säga trevlig helg till er alla. Va ett tag sen jag skrev här. Ta hand om er....

Kram Jenny

• Kesso

Go kväll!

MIIDORI: Det var mycket tråkigt att höra detta. Jag har ej varit med här så länge. Det visste jag ej att folk här inne har blivit hånade och ledsna. Fy, vad tråkigt så vill man inte ha det. Hoppas att jag inte har orsakat nåt. Bara inte jag sagt för mycket personligt så jag blir hånad. Vad är det för annan tråd? Har jag missat den? Vad tråkigt. Här vill man ju kunna lita på varandra.

KRAM

• J e n n y A

Tack Kesso. Hur går det för dig nu förresten?

• Kesso

JENNYA: Jo, då Tack det ska väl gå framåt. Jag har återhämtat mig bra. Väntar bara provsvar och vad som ska hända framöver. Det är tråkigt att få vänta så länge.

Har du hört att folk här har blivit hånade ?
    Hur är det med er då? Vilma har blivit förkyld och hostar lite.

KRAM

• Miidori

Det är ju absolut ingen som vill att någon ska vara ledsen..men nu när alla vet hur det känns så kanske detta inte händer igen...För då kanske alla förstår att det faktiskt sårar när någon hånar..

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen

Ska försöka göra ett slut på den här soppan...

Ni som inte varit med i tråden så länge är inte berörda...
    Det finns de som var med i den här tråden innan och startade en ny tråd!! Helt ok!!! Vissa blev ledsna över att de inte blev tillfrågade och så är det helt enkelt...
    Men vissa (observera inte alla) i den andra tråden har hånat folk i den här tråden (inte nån av er nya!!!) vilket har gjort flera människor ledsna!!! Detta är alltså vuxna männsikor som till o med har flera barn!!! Som beter sig som om de gick på lågstadiet och behövde bli inkallade till rektorn eller nåt!!! Nu har det gått så långt att vissa inte vill gå på aktiviteter pga att de ska gå dit!!! 
    Man kan inte tycka om alla människor här i världen.. men man behöver definitivt inte visa det öppet i ett forum där ALLA kan gå in och läsa!!!!
    Tråden vi skapade var för att ge igen med samma mynt.. Nu blev fel person ledsen och de ber jag om ursäkt för!!! (har även bett om ursäkt privat!!) Jag hoppas bara att de gav en tankeställare då folk här har blivit lika ledsna över exakt samma sak!!!

Jag hoppas verkligen att detta är slutet på allt det här!!!  Vissa av oss sänkte oss till deras nivå o åtminstone ska inte jag sjunka lägre utan hoppas att alla förstått vad vi menat!!! VIll någon annan fortsätta att leka dagis så varsegod!!! Men vi är vuxna människor som har barn(ska få).. Är detta något vi vill att våra barn ska se och lära sig???? Nä inte mina i alla fall...

Ber om ursäkt i fall fel personer blivit ledsna.. säg till i så fall för då kan jag be om ursäkt mer personligen!!!!

• J e n n y A

Kesso: Va skönt å höra. Tänker på dig.

Ja läste lite om det ja. Tråkigt att det har blivit så. Hoppas nu bara att det inte blir värre.

Här är det bra nu. Familjen har varit lite små krassliga här. Men nu är det bra igen. Enkido är också förkyld och lite hostig för tillfället. Hoppas våren kommer snart. Den här årstiden är så jobbig med förkylningar influenser m.m.

Kram

Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping