• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Någon som INTE har ett förkylt barn

• Miidori

Ja jag ber också alla berörda parter om ursäkt!...

Jag har verkligen betett mig som en stor skit idag i en av dom andra trådarna, och det är defenetivt inget jag är stolt över ska ni veta!..För jag gillar verkligen inte att såra och göra folk ledsna!Det är det sista jag vill...

Ska verkligen lära Tindra ett och annat! Att mobbning defenitivt inte accepteras!

Jag är inne på familjeliv, för att det är så otroligt roligt att vara här inne! Så jag hoppas också att denna soppan tar slut..

Hatad av få, älskad av många :)
  • J e n n y A

jag menar det. Förkylning efter förkylning är det.

• Kottten
    Springsteen: Tack för att de försökt reda ut de här!! O BRA initiativ att försöka få ett slut på de här!! Hoppas att allt kan läggas bakom nu!!!

O tro de eller ej... än så länge har vi klarat Melvin ifrån förkylning!!!! Å andra sidan e han ju bara 17 dagar då... hihi... men ja e lycklig för varje dag som går utan att nån förkylning dyker upp!!

Ja som sa att vi skulle ha en mysig familjekväll här... o så sitter ja här igen... hehe... sambon blev medbjuden på hockey o barnen somnade som vanligt rätt tidigt... Men ja klagar inte! Nu behöver ja inte ha dåligt samvete för att ja sitter här!!!

KRAMAR!!!
  • Springsteen
    Kottten: De är därför man har trådlöst bredband och bärbar dator umgås med familjen o datorn samtidigt

Ingen som har nåt tips för i morron kväll som man kan göra själv med en liten son??? alla är upptagna och vill inte umgås me mig Känner inte för att åka hem till mor o far... o så har jag ingen bil heller...
  • Kesso

Go Natt på er alla och sov gott!

Hoppas nu att det ordnar upp sig efter alla dumheter på tråden.

GO NATT KRAM PÅ ER ALLA!

• Kottten
    Springsteen: Skulle mer än gärna ha en bärbar!!!! Guuuu va skönt att kunna sitta i soffan i stället för på en kontorsstol!!!!! Fast känns lite lyxigt att ha en bärbar och en stationär... bara för att jag vill sitta soffan o surfa... hehe... undrar hur man övertalar sambon till de??? Du kan få komma till mig i mon!!! -har ja riktigt tur så har sambon inget planerat o sitter hemma han me, fast han vill absolut inte se andra chansen så de blir väl ja o tjejerna i soffan då. Så ja blir nog nästan lika ensam som du... fast me två tjötiga tjejer oxå...
  • Springsteen

fast du bor väl i nässjö??? LÅÅÅNGT dit ju... o ingen bil.. tåg spyr jag bara av

• Miidori

hehehe

Hatad av få, älskad av många :)
  • Kottten

jo ja gör ju de... men en långpromenad hit då??? De e ju de som e de tråkiga i de hela... att ja bor en bit bort Måste ju planera noggrant när ja ska me o fika o allt de där... Men, men desto roligare de gånger ja kommer kunna följa me!!!! MEN, du e välkommen ändå!!! Kan ju alltid kännas bra o veta att man e välkommen även om man inte kan komma...

Nähä... nu kom sambon hem från hockeyn. Får väl försöka va lite social mot honom oxå så... fast nu fick ja en skitbra ide!!!!!!! Om vi skaffar en bärbar oxå så skulle ju ja kunna sitta i soffan o han här, o så kan han skaffa en egen sida här så kan ja ju  umgås me ALLA!!!!! undrar hur ja ska få honom att förstå att han såååå gärna vill de... hihi...

Kram på er allihop!!!!!!!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping