• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

KRAAAAAAAAAAM KOtttten! 

Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori

GODNATT ALLA!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen

Locka med att skärmen är platt hade funkat här....
    Vi får väl ta och umgås här då kottten

NÄä ska nu krypa i säng när jag äntligen fått tyst på den lilla gaphalsen som kan låta väldigt mycket om han vill

Gonatt gonatt...

• Kottten
    go morron!!!!

här väntas de på färska frallor! mumma!!! sen blir de melodikrysset...

tova ska på kalas till en dagiskompis sen, o i em ska vi allihop till Melvins kusin på treårskalas. O moa e på bandycup hela dan. fullt upp här mao!

Springsteen: kanske ska ta o ansluta mig till "er" på msn oxå... lite lättare att umgås där... så behöver du inte va ensam ikväll tyvärr tror ja att sambon inte e lika intresserad av platt o bärbart som ja... han e inte riktigt sams me datorer... hihi... han satt här senast igår o skällde på datorn för att de va seg uppkoppling haha... att de kunde va driftstörningar i nätet existerade inte, de va datorns fel!!! O de hjälper tydligen om man skäller på den... asg...
  • josieposie

Hejsan alla!

Skönt att höra att vi har rett ut den här saken nu och att ALLA slutar med att skriva saker om varandra och att vi nu koncentrerar oss på våra fantastiska bebbar och hur underbara de är.
    Det var ju faktiskt därför vi hittade hit! Vi är ju alla lika stolta mammor till små underverk.
    Jag önskar alla lycka till med "motherhood" och hoppas att vi syns på framtida aktiviteter utan att någon ska känna sig utanför eller att man inte kan hälsa.

Vänliga hälsningar

• Kottten
    springsteen: tillagd!!! Så om du undrar vem de e som kommer me en förfrågan så e de bara lilla ja
  • Tintan

GodMorgon

Här har vi tatt en rejäl sovmorgon idag och det var underbart, ingen målare eller golvläggare som kom 7.30Glad

Kottten du får gärna adda mig t_ina_78@hotmail.com

Josiposie:Nu glömmer vi detta....och beter oss som vuxna människor i fortsättningen Kram Martina

Springsteen: Var det skoj på torget?

Nu ska tjejerna få mat,sen blir det en långpromenad är så trött på att gå inne och fixa hela tiden,bättre fly ett litet tag.

Kram på er alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen

Tintan... helt ok på torget.. blev en långpromenix samtidigt... Men har de inte blivit väldigt lite med stånd nu för tiden??? eller är det bara årstiden??

Jag verkligen hatar att vara ensam hemma... är nog inte normal.. Ett par timmar är ok men de som säger att de är skönt att vara ensam en hel helg är utanför mitt förstånd Ska en sväng till Hanna sen... så lite sällskap får jag...

• J e n n y A

Håller med dig Springsteen. Sitter alltid hemma själv fredag eller lördag varje vecka då min man jobbar 16 timmar. Inget roligt alls. Så vet inte heller riktigt va jag ska hitta på idag.
    Tipsa mig óm du kommer på nåt bra.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping