• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Mammsing: Tråkigt att din svärmor är sjuk Hoppas op gör det bättre!!!!

Thullan: Såg dig vid VIP video på Barnarpsgatan idag, åkte förbi er. hade vart på simmet.
    Addar dig nu. Är Mattias pappan? Hans som var med dig, kommer han ifrån Barnarp, min sambo kände igen han sa han

• Miidori

ja pärlan, vårat gäng är jätte fint! Man måste ju ta vara på varandra

Hatad av få, älskad av många :)
  • Gravisen

hej hej! tittar in o säger att jga inte glömt er
     har bara haft lite dåligt med tid att sitta här på ett par dagar..

men om ni planerar in en fika nästa vecka så ska jag med, men då vore det kanon om det blev på ikea så lowa kan leka under tiden o hellre på fm....

nu ska vi in till grannen 

kram kram

• tokfiorna

Hej mina vänner!!
    Äntligen fick jag läsa igenom dagen..Skönt att allt är ur världen nuGlad
    Vilken dag det blev idag..var ju på simmet imorse och det var ju jättekul
    som vanligt sen skulle vi ju till 1klass för att köpa vagn, de hade ju för
    övrigt 20% på allt utom ja just vagnar dåFundersam men iallafall så var det en
    tjej som visade hur vagnen funkade och så och när vi väl bestämt oss så
    säger de att det är 8 veckors väntetid, bläää, det är ju nu hon vill ha sittvagn..
    så hon säljaren som visade vagnarna(alltså inte anställd på 1klass) sa att den
    fanns på lager i göteborg JAAAA så hon ringde och bokade den(så snällt)
    så vi satte oss i bilen och körde iväg..och kom hem nu,så det blev en liten
    utflykt, de hade nog inte gillat på 1klass om de visste att hon fixade en annan
    butik, men då får de ju skylla sig själva..nu blir det miidoris kladdkaka (som
    jag säger) och sen melodifestivalen. Vad ska NI göra ikväll och vem håller
    ni på i andra chansen?? Sprinsteen: Det är ju en bit till tenhult, tänk igenom
    det ordentligt, svärföräldrarna bor där, men känns lyan rätt så..

• Blondie 68

Hejsan alla !!

Nu har man genomfört dopet. Men var trött man är. Sitter som om luften helt gått ur mej.
    Träffat hela tjocka släkten. Så kul det var.
    Genomförandet av dopet gick jättebra. Inte ett skrik från Louise när hon fick vatten på huvudet. Så duktig hon var.
    Det blev ett litet annorlunda dop. Endast släkt och vänner. Ingen gudstjänst. Sen är Pastorn och sambon barndomskompiser, så det vart lite gliringa dom emellan. Man kunde inte annat än små fnissar.
    Det kommer att komma in lite bilder från dopet senare.

Nu skall jag häva mej ner i soffan å gosa med familjen. Ha det gott alla å trevlig helg.

• Springsteen
    Tokfiorna.. jo jag vet... Men tessan o norrahammar är väl värre tar bara 20min me tåg från tenhult

Blondie.. Va skönt att dopet gick bra...

Jenny.. jättetrevlig pizzastund Fast de blev ju planka o inte somna han när jag gick en extra sväng.. fortfarande vaken.. Men han har varit jättesnäll så jag har fått duscha Din kompis var lika trevlig stackarn fick ju bara springa runt i o för sig...

Vad gör ni alla andra i kväll...
    Kan oxå tänka mig en ikea fika i veckan.. ska till bvc den 8e på em.. men sätt upp ett datum gravisen i listtråden då du kan... så får vi anpassa oss lite??
  • J e n n y A

Springsteen...Tack detsamma. Va jätte trevligt och bara få göra lite annat än bara sitta hemma och uggla. Hihi. Min lilla plutt vägra med och somna så vi tog också en extra sväng delvis för att smälta maten men han kämpa på. Har nu lagt honom och han somna bums. Min vän tyckte med det va jätte trevligt fast än att hon fick springa omkring efter Enkido men hon tycker det va kul med han.

Blondie...Kul att det gick bra. Man brukar bli rätt trött efter såna tillställningar.

• Ozzie

Har lagt in en dag om fika på Ikea i listtråden.
    Hoppas att vi kan bli ett par stycken.
    Kram på er

• Miidori

haha ...Har varit helt galet här idag ...Tindra har haft sådana skrattattacker, och mitt hjärta blir så varmt! Vad jag älskar henne! ...

Längtar tills nästa vecka, då vi ses igen Kyss...

KRAM alla!

Hatad av få, älskad av många :)
  • J e n n y A

Nä, nu säger jag godnatt innan jag sitter här och somnar istället. Hihi...

Kram på er

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping