• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Jenny: Vill du ha en pizza date eller nåt sånt???? Hannas mor o syster kommer oxå i kväll så känner mig lite i vägen...
    Sitter o tröstäter godis o Killen ligger i babysitter o är jätteglad.. Han har kommit på hur han kan gunga den själv verkar även ha en givande diskussion med nallen som hänger i lekbågen

• Kottten
    Tintan: Nu e du oxå addad!

Här tycker ja de e jätteskönt att få va själv en stund! Då slipper ja ha dåligt samvete för att ja hänger här Annars e de ju fullt upp! Men att va själv för ofta e inte kul! O jag VET va ja pratar om! De finns ju en anledning till att ja har ett exx...

Ska strax iväg o hämta hem lilltjejen från kalaset. Sen blir de e en vända här hemma innan de e dags för nästa kalas.

Kramar allihopa!!!!!
  • Miidori

Skönt att detta håller på att ta ett slut, tror alla tycker det är underbart skönt!....

Hoppas att alla får en helt underbar helg!

KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Kottten

kikar in en sväng innan vi ska till nästa kalas... men va gör alla ida??? E de bara ja som inte har familjen hemma???

• Springsteen

Vi får lägenheten i tenhult.. gud vad svårt de blir nu.. jättefin trädgård o såå... typ samma kostnad som här... fin lägenhet.. men problemet är att de är ett passagerum som 3e rum.. blir ju lite knepigt om sonen ska ha ett eget rum sen.. o samtidigt så ska vi nog inte bo där längre än ett par år för att sen köpa eget.. och under den tiden kanske vi inte behöver ha han i eget rum.. så kan han ha det som lekrum bara.. ska oxå kolla på en 5a i huskvarna på måndag som är en 1000lapp dyrare än vad vi har nu... och vi behöver inte lämna svar förräns på månd.. De är passagerummet jag är lite irreterad över.. sen var toan inte så snygg.. men de kan jag leva med

Jag o sonen ligger isängen och tittar på evrybody loves raymond riktigt mysigt

• Pärlan81

Hej på er!

Skönt att höra att det är slut på allt det här med "andra tråden". Kändes med igår att jag sjönk lågt att håna andra. Men sen kanske inte det är så roligt när nån gör så tillbaka.
    har ju läst när andra hånat vissa i denna tråd vilket är lika ledsamt.

Men skönt att det är ur världen nu. Vi har ju vårt nu, och visst har vi ett gott gäng!!!

Idag var det babysim, o Molly var på topphumör idag jippii! Hon dök hela 4 ggr med. O lika glad för det. Så skönt! 

Hoppas ni får en skön lördag!!!

Stegade in på Bom bom med, jättefina kläder men hann inte kika ordentligt för jag hade brått till svärmor som jag är hos nu. Men alltid kul att kika på nya kläder. Hade t om kläder i storlekar till sonen vilket var kul!

ha det gott alla!!!

kram kram

• Thullan

Hej!!!
    Jag sitter vid en dator men inte min Idag har det varit babysim, torget, stan o tvättstugan, nu är vi hos Mattias lite.
    Bombom hade väl fina kläder men priset är inte fint för min plånbok, men få ta med Wilmas mormor dit
    Om nån vill adda mig på msn så gör det på: maddejkpg27@hotmail.com
    Trevlig helg.
    Kram

• Mammsing

Hallo!
    Har varit hos svärmor, hon är allvarligt sjuk men fantastsikt nog kan detta åtgärdas med en operation som ska göras nästa vecka. Tack och lov.

Nu går vi vidare och låter bygones vara bygones. Som jag fick lära mig som liten, ur något dåligt kan något mycket bra födas och bemöt andra så som du själv vill bli bemött. Har gett mig själv en tankeställare och för mig är vi alla lika värda oavsett åsikter och synpunkter etc.

• Mammsing

Kram på er alla och ha en trevlig lördag kväll.

• Springsteen

Vad tråkigt att hon är sjuk mammsing.. men skönt att de går att fixa till

Kom precis nu på att jag jobbar dagligen med sjuka människor när jag inte är mammaledig.. inte går jag o tycker synd om alla patienter (låter kanske hårt.. visst är det synd om dem men man bryr sig inte på samma sätt man skulle gå under då... ) men när de är nån man känner eller så.. då är det jättesynd om dem Vet inte om ni förstår hur jag menar

såna här insnöade tankar man får när man går hemma själv

Nä ska göra i ordning oss för pizza med JennyA

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping