• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

god kväll

här har det vart full rull nu, sonen kommer ner helt hysterisk med forsande näsblod och det slutade ju aldrig heller fy vad rädd man blir....
    men nu har det slutat och han ligger helt slut i soffan med pappa som nästan svimmade med..han tål inget blod alls..

ska in och krama han ordentligt nu

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kottten
    Go morron alla vänner!!!!

Thullan:
    Har addat dig nu!

Inatt la ja Melvin bredvid mig i sängen. Guuu så mysigt!!! Får bara akta mig så ja inte gör de till en vana! De e ju så mysigt när de e så här små men ack så "farligt" när de blir större... De vänjer ju sig så himla fort tyvärr...

Igår va vi så trötta så trötta så hela familjen sov vid tio!!! Så nu e de nya tag idag! Vad ska alla göra ida då??? Här blir de nog en promenad iaf!!! O så ska tjejerna till sin pappa oxå.
  • Thullan

Pärlan: Ja Mattias är Wilmas pappa o ja han är uppväxt i Barnarp Ska se om han känner igen din sambo då.
    Ska logga in på msn senare o se acceptera att ni addat mig
    Ska se vilken dag ni satt upp fika oxå.
    Kram

• Kesso

´Hej alla!

Hoppas ni alla mår bra. Vilma är förskyld och lite hostig. I natt har hon krånglat. Vid 02.30 vaknade hon och ville inte sova. Tillslut orkade inte jag och la henne jämte mig. Tillslut somnade hon. Har därför varit vaken själv i natt. Hoppas inte jag och mannen blir sjuka. Annars är Vilma glad mesta delen.

Hoppas ni alla får en bra söndag.

KRAM

• Thullan

Trött på saker o ting här på FL. Sydn om vissa men inte om alla. Nu har jag förklarat mig pga vad som skrevs i en annan tråd. Fan nu låter vi varandras trådar vara, det ödslas för mycket energi på detta tramset.

Nu lagar jag mat, ugnstekt falukorv o mos, ska bli så gott.
    Hoppas alla haft en bra helg.
    Kram

• Kesso

Vi som ej varit här länge på FL vill inte vara med om tramset som varit. Hoppas att det är slut. Jag vill ju vara med här men tänker inte vara det om inte vi alla accepterar och är vänner här. Det är meningen att vi ska ha trevligt här eller hur? Tappa nu inte tråden alla vänner här eller?

Ha det gott alla! Och tänk till er som det berör!

KRAM

• Thullan

Kesso: Ni som inget vet behöver inte "oroa" er jag skrev bara som jag kände så de som det berör kan se det. Vi som vet vad det handlar om fattar vad jag menar.
    Slut om den saken NU!!!
    Kram

• Miidori

Thullan :Helt rätt!

Kesso: Du är ju inte inblandad i detta, så du behöver inte lägga nån energi på det..

Nu är detta ett avslutat kapitel.PUNKT sluT!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Kesso

THULLAN OCH MIIDORI: Nej! Jag vet. Men skrev så för att jag blir faktiskt rädd om man ej vågar vara här och skriva längre. Vet ju ej då hur mycket man kan skriva här. Förstår ni mig?

• Miidori
    KESSO:
    Klart att du ska vara här! Men personligen tänker inte jag skriva något mer personligt i tråden, i så fall inboxar, eller ringer jag till dom jag vill dela med mej av det istället...Eftersom jag inte har den tilliten kvar tyvärr..Men detta är bara så som jag ska göra :)...

hehe :)
    Hatad av få, älskad av många :)
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping