• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Sen vad gäller min sida och mitt galleri, så har jag bara vissa som får titta på mina bilder, särskilt då det gäller fikabilder eller mer personliga, För det är inte säkert dom personerna som är med på korten, kanske vill att hela familjeliv ska ta del av dom korten, sen kanske inte min syster, mamma osv vill att alla ska se bilderna dom är med på..

Dom som jag pratar med, som jag litar på, får självklart se mina bilder..Men en person som jag inte ens pratar med, eller litar på, varför ska jag visa mina bilder för den personen?Alla gör ju som dom vill, och egentligen så behöver inte jag ens förklara mig i denna frågan...

Sen har jag ju blockat en del, och det får stå för mig helt enkelt!..

Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori

Detsamma kesso! :)

• Miidori

Hoppas att alla har haft en underbar helg! Nu ska jag göra taccoos..åhh så hungrig är jag!

• Tintan

Hej
    Här har vi vart ute på en långpromenad nu, så skönt rena vårdagen idag...kunde behöva det,har sovit så oroligt inatt,rädd för att sonenes näsblod skulle starta igen....,men ska ringa in till öron,näsa hals imorgon och säga att nu får de minsann bränna dessa kärl, för jag pallar inte en sån blödning till....vanliga näsblödningar ok men den mängden som kom igår skrämde mig verkligen....

Nu ska jag börja med middagen här idag blir det fläskfilé gryta med äpple och dragon *mums*

Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kottten

ååå ja blir galen av ert matprat E såååå hungrig men måste hämta hem lilltjejen innan ja kan börja me maten!!!! Tror ja kommer hinna svälta ihjäl innan ja får mat (skulle inte tro de när gravkilona fortfarande e kvar... hihi... men de känns så... )

Kram allihopa!!

• Miidori

Tintan: Fy vad jobbigt :/:/...hoppas att dom ordnar det, så du slipper oroa dej mer!

Angelicca: Hur är det med Tifa nu? Är det bättre?..Tänker på er!

KRAM

• Thullan

Förlåt om inte jag skriver personligt till er men som ni alla vet så har jag ingen dator hemma så jag hänger inte alltid med här
    Men jag bryr mig trots jag inte kommentera allt.
    Kram

• Miidori

Thullan: Jag uppdaterar ju både dej o Tessan nu :)..hehe...så jobbigt att inte ha någon dator, eller internet juhe! KRAM

• Angeelica83

god dagens alla goa människor...

Miidori: gulligt att du tänker på ossGlad jo idag är de mycket bättre, hostan har oxå börjat lägga sig... skönt..
    hur står de till själva då?? kommit några mer gaddar på TindraSkrattande

Tintan: fy de låter jobbigt... särskilt när din man inte tål blod hehe Flörtmin syster hade oxå mycket näsblod när hon va mindre så hon har oxå bränt blodkärl. de blev mycket bättre..

Tokfiorna:lärde ni ert nått roligt på simmet i Lördags.. de är ju typiskt man längtar ju så till simmet men de dyker ju nästan jämt upp nått på lördagar så man blir förhinndrad..typiskt...

Kottten: va mysigt när de ligger jämte i sängen...  värsta är väl att man själv inte kan sova ligger hellre och snusar på dem.. mmmmys...

I dag ska vi laga rostade rotfrukter  som man ringlar över med honung. med ungstekt kyckling och en yoghurtkräm med persilja o feta ost... de är jätte gott..Räcka ut tungan

Ha en bra dag all.. ska upp o lägga min dotter så hon får sova lite middag nu...

kram kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping