• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

snart kommer sambon hem Härligt

har varit en sväng hos mor o far då min KÄra (*ironi* för hon är inte mig kär just nu :@!!!!!!) Katt har kissat revir lite överallt på Wilmers grejor inatt!!! Hon hade till o med kissat på hans bebis kudde som låg i vår säng när vi åt frukost i köket... Hur fasiken hon lyckats att leta reda på den och enbart kissa där är ett mysterium för mig!!!!! Kudden är väl 10X20cm. Babysittern hade jag glömt ställa på högkant så den stank bra.. likaså filten i den Nån som har nåt knep mot sånt??? Vet inte vad man ska göra med henne.. Vill ju inte skänka bort henne heller.. försökt med de mesta.. men inget funkar...

• Tintan

Springsteen: När Benji föddes gjorde våran honkatt likadant, hon kissade på alla hans saker för att markera...vi stereliserade henne och sen var det bra.....men det är riktigt jobbigt verkligen för kattkiss luktar ju inte så gott.
    Skönt att mannen din kommer hem snart.

Min man har lagt sig att sova ett tag nu, han ska ju upp 04.15 imorgon och ska hjälpa mig att natta barnen vid 00.00 så bäst han sover ett par timmar nu.
    Ska bli spännande att vara själv med alla 3 barn imorgon nu, kanske inte så mycket familjeliv för mindel *ler*

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan

Angelica & Miidori: Tack för omtanken, ska ringa ryhov imorgon och se till att de tar tag i det nu.

Kottten:fick du nån mat sen *ler*

Kesso: Hur mår du annars nu? Tänker på dig

• Springsteen

Tintan... Hon ÄR JU STERILISERAD vill ju inte sprya fyspray (som aldrig funkat i o för sig ändå..) på bebissaker o såå...

• Tintan

Springsteen: AJ då...verkar som att hon bara är lite avis på lillpojken då kanske, de kan ju reagera så på nåt de "inte tycker" om tyvärr.
    Nä fyspray funkade aldrig för oss heller.

• Springsteen

mmm... Funderar på om de kommer gå över eller om vi måste skänka bort henne till barnfri familj... Var bättre ett tag men nu har det börjat igen...

• Tintan

Springsteen: För våran del blev det bättre med tiden, men vi fick skänka bort våra 2 små ändå pga att min man fick astma som helt och hållet berodde på våra kissemissar.

• Angeelica83

Springsteen... usch o fy fva jobbigt de låter vi har 2 katter o ingen har som tur gjort nått sånt än.. de värsta när de börjat göra så är ju att om de nu skulle sluta så känner de ju vart de pinkat innan o kan börja om igen.. men ring till djursjukhuset. när ja va där me en av mina katter hade jag me Tifa och då undrade de om de börjat skvätta..
    och om så rekomenderade de mig nått men kommer inte ihåg va de va...
    de är ju så himmla tråkigt när de blir så... tycker faktiskt synd om digLedsen
    de är ju faktiskt en liten familjemedlem..

Kram

• Springsteen

Angelica har funderat på att ringa.. ska nog göra det... Tack...

• Pärlan81

Hej hopp!!!
    Hoppas ni haft en mysig söndag! Vår har vart toppen! Vart hos mammis o ätit o myst bara.

Ska se Click ikväll nu hoppas den är nåt att ha. 2 filmer som jag ville se var uthyrda såkalrt av alla. Suck!!!

TIntan; Hoppas de på ryhov gör nåt åt saken, verkligen! Jag hade blivit asrädd om det kom så mycket blod. Han måste ju med vart rädd, Stackars Benjamin!!!

Kram!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping