• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

varför är mammsing avregistrerad???vart är duuuh??

Hatad av få, älskad av många :)
  • J e n n y A

Hej tjejer!

Springsteen...vad tråkigt med katten . Tycker med du ska ringa. Kanske dom kan komma med nåt bra tips.

Pärlan...tyckte med den filmen va bra.

Miidori...är hon avregistrerad? Vad kan va orsaken till detta?

• Miidori

inte en aning..hon kanske inte ville vara här mer Gråter..men hon hade skrivit ett gb inlägg till mej.."kikar in o säger hej.ha det gott"...mammsing ifall du ser det här kan du väl berätta vad som hänt?kram

• Pärlan81

Nämen varför är hon det? Snyft då! Hon var ju här bara för nån dag sen då var ju allt bra!

Ska sätta på filmen nu, jag är med känslig så jag lär väl böla med säkert

Sambon mekar med fyrhjulingen, så jag är själv, tråkigt!!!

Tur att jag har er, barnen sover ju med

Kram

• Springsteen

Jag tyckte oxå att click var jättebra

Mammsing kanske tröttna på allt trams

Nu är han hemma.. sååå skönt!!!!

• Miidori

Den filmen måste jag se asså!!

• Kottten

Go morron!!!

Ska in i duschen men va ju bara tvungen att kolla läget här först Ja dumpa Melvin i sovrummet hos sambon... hehe... Men de e tyst de har de säkert mysigt.

Tintan: överlevde med nöd o näppe... o så fick de bli köttbullar o makaroner... som jag avksyr!!! men men, tjejerna åt iaf... eller åt plikttroget e väl bäst att säga. De hade ätit hos sina kompisar... Hade ja vetat de hade ja ju kunnat ta nåt JAG gillar... hehe...
    Hoppas du får en bra dag me alla tre!!! Du får rapportera hur de går!!

Springsteen: Usch o fy för kattkiss!!!! Hoppas det löser sig!!! Verkligen trist om man ska behöva göra sig av med en kär familjemedlem.

Ha en bra da allihop!!!

• tokfiorna

Tjabatjeeena!!!
    Hoppas alla har haft en rolig helg? Skulle ju åkt skidor igår men eftersom syrrans flicka skulle med och hon hade fortfarande ont i benen så grillade vi korven i deras trädgård istället, snacka VÅRKÄNSLOR!!!! Men attans va kallt det var

• tokfiorna

oj fick inte med allt..hatar när mån morgon kommer och sambon ska till jobbet, men det är ju tyvärr nödvändigt för att man ska kunna drälla runt för att fika och shoppa på dagarnaGlad Tråkigt att inte tessan har internet nu och thullan bara ibland..men miidori: Dig litar man på! Va har alla för planer denna veckan då? Angeelica: Simmet var bra som vanligt,hoppas ni kommer nästa lördag..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping