• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Quinny speedi xs är det, retlig text..

• tokfiorna

Nä nu skriver jag igeeen, jag gjorde en rolig test när jag skrev den..och skrev ur hans synvinkel och så satte han in den,jaja, får väl se om någon nappar..
    Heeeej igen, ska duscha nu medans hon sover

• Thullan

Hej. Har en lite dotter som vägra sova trots att hon är så trött. Inte kul när hon gnäller. Idag blir det att fika, ska kanske ner på stan när Wilma ätit gröt. Ha det gott. Kram

• Springsteen

I dag blev de segmorron Så ligger nu med sonen sovandes på min mage i sängen Sambon gick precis upp och jag har haft en egen frukosttid

Vi tackar nog nej till tenhult och hoppas nu på att 5an i huskvaran är bättre..  Alla säger ju till oss att tenhult kan vi ju inte flytta till Fast de var planlösningen de föll på

Hoppas att alla förkylningar börja försvinna och att alla får en bra dag... Lycka till med ryhov samtalen tintan...

ang ikeafikan så hade jag gärna följt med.. men en gammal klasskompis kommer så tyvärr...

Nu ska jag leka telefonnisse o ringa runt till kyrkan o djursjukhuset....

• Pärlan81

Hej alla!!!

Tokfiorna; HIhi rolig text haha. Den var ju jättefin din vagn men du är väl ombytlig som en annan. Har 3 vagnar. O är på en 4:E nu men då ska jag sälja 2 av dom. Sambon är väl måttlig glad för det beslutet

Annars så har Zack vart på dagis, han har haft så skoj! Frågade om han ville dit idag o leka med sina kompisar men han sa att han ville leka med mamma haha. Så då blev jag såklart glad

Han fick sina dagiskort idag, ett på hela barngruppen o sen poträtt, så bra blev han. O många kort att dela ut hihi.

Click var jättebra!!! Så ni som inte sett den gör det! Det är den med Adam Sandler. Han gör ju nästan bara bra filmer!

Nu ropar Molly på mig. Tjingeling!!!

• Springsteen
    1a juni blir vi huskvarnabor
    Lägenheten var ganska perfekt Kanske lite mörk men med lampor och färg så blir det jättebra Egen uteplats o parkering... Diskmaskin... Nyrenoverat badrum... Kaklet i köket var inte alls snyggt.. men de var helt ok att göra om.. han skulle betala men vi fick göra det själva..

HIhi... nu har jag börjat planera o möblera...
  • tokfiorna

Springsteen: GRATTIS!!!! Va kul att det var okGlad Var i huskvarna är det?
    Kul med sommar där då!!! 5:a ja det är ju stooort..känns väl skönt nu att slippa leta? Eller det är ju ett nöje i sig, man slutar ju liksom inte leta fast man hittat sitt boende...i ren nyfikenhet. Hoppas katten slutar att skvätta nu dåFlört

• J e n n y A

Springsteen...Grattis till lägenheten. Kul att det vart nåt i er smak tillslut.

Har precis kommit hem från jobbet och ska göra lite mat till mig och sonen nu. Hoppas alla mår bra...

ses senare...

• Springsteen

Japp.. uteplats sandlåda och gungor... Helt underbart!!!

Ska till ikea nu o spana

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping