• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Har klippt mig nu...Är nöjd :D..Blev bara en toppning, Tokfiorna, försökte ringa dej, men du svarade ej ;P.. KRAM..

Hatad av få, älskad av många :)
  • MN72

Tintan: Grattis i efterskott!

Kesso: Hoppas det gick bra på Ryhov.

Springsteen: Jag trodde oxå att jag hade flyttrutin även om det var länge sen sist. Kan bara konstatera att allt tar mycket längre tid när man har en bebis att ta hand om samtidigt.

Miidori: Skönt att ni har sovit bättre i natt.

Idag vände E sig från mage till rygg. Hade inte förväntat mig att han skulle göra det redan.

• tokfiorna

Halloj!!!
    Kikar in en snabbis ska kolla på mr and mrs smith nu..är den något att ha???
    Det tände ju iallafall till mellan dem ju..Vill bara säga att även om jag inte kommenterar
    alla inlägg så läser jag dem..blir bara så mkt om man ska kommentera allt hela tidenFlört
    Men hoppas nu att alla njuter av att det är HEEELG(JA DRÖMMA KAN MAN JU)
    Miidori: Det tutade när jag babblade innan, var nog du då..Va SNYGG du blev..
    De plattar ju alltid till det så fint..känns ju fräscht att få bort lite toppar. Jag vill så gärna klippa av en del men måste hitta lite mod(kanske man kan köpa på blocket..?) mod alltsåFlört hej så länge alla och var snälla mot era familjer å Thullan njut av "svensson" livet i helgen..

• Pärlan81

God kväll!

Superskönt att sola, simma o basta. Utan barn också hihi. Man blir lite fri, men det var en som badade med sin lilla tjej o då längtade man efter sina små!!! Zack har ju lite ögoninflammation, var en pojk på Zacks dagis som hade ett rinnande öga igår, sa en fröken. Jag bara visste att han skulle få det. Det är så smittsamt med. En vecka på dagis så åker han på nåt nytt så nu får man hålla han bortafrån Molly!

Förresten sålde min syskonvagn o sulky idag. På 1 timme, så nu har jag bara en vagn hihi. O lite extra pengar att shoppa nya kläder till barnen. Alltid kul!

Miidori: Skönt att fräscha upp sig lite. Var längesen jag klippte mig nu så jag måste verkligen det nu! Vad söta ni är på kortet!!!

TIntan: GRATTIS i efterskott, visste inte att du hade fyllt, trodde det var imorrn

Thullan: Åh det är skoj med hundar. Hoppas ni får det trevligt!!!

Kesso: Hoppas det går bra hos läkaren! Du får uppdatera oss! Kram

Kottten: Ibland är det både ris o ros med sina mammor hihi.

Ha en fortsatt mysig kväll!! Imorrn är det simmet . Nu ska jag nanna kudden snart.

• tokfiorna

Alltså bra ni som gör det(kommenterar) vad jag menar är att jag bryr mig ändå bara så ni vet, nä nu ska jag kolla filmen innan jag klantar till det härSkrattande Hörs imorgon

• Kesso

Hej alla!

MN 72 OCH Pärlan 81:
    Jo, Jag fick inget besked om vad som ska hända. Det får hjärtläkarna ta hand om. Jag har fått en remiss som ska komma inom tre månader. Ja, det är inte klokt att få vänta. Jag blir sjukskriven helt 2 veckor till sedan blir det halvt.

Jag måste snart komma på era fikor. Det vore trevligt att träffa er alla.

Ha nu en underbar helg alla.

KRAM

• Springsteen
    tokfiorna skrev 2007-03-09 21:39:53 följande:
    Alltså bra ni som gör det(kommenterar) vad jag menar är att jag bryr mig ändå bara så ni vet, nä nu ska jag kolla filmen innan jag klantar till det här Hörs imorgon
    Samma här... o har flera frågat/kommenterat så brukar jag inteheller skriva nåt.. blir så otroligt mycket upprepningar.. men bryr mig ändå

Skönt att de är fler osm fått mensen tidigt tillbaka... ingen som tror mig när jag säger de.. alla säger bara att de är nog avslaget som kommit... de kan göra det.. för du helammar juFlört...

Precis hemkommen från svärföräldrarna... det gick ganska smärtfritt... Tycker inte om bara när de bara tar W från mig utan att fråga!!!! Bara tar han o går :@

MN jag tror dig... räknar inte med att ha samma tidsmarginaler som innan.. men jag hoppas ju att själva packning o sånt sitter kvar Har ju 3månader på oss och bara packa i stort sett men ska inte börja förräns tidigast nästa månad.. och ska rensa källaren innan jag gör nåt annat Funderar bara på hur vi löser de smidigast med en bebis får nog ta me babysittern ner o klä i overall.... för de är  mest mina saker och jag vägrar vara där nere själv...

Trevlig helg allihop!!!!
  • Gravisen

hej hej!

säger som Tokfiiorna, läser oxå allt men e inte så flitig som ni o svarar el kommenterar på så mycket... dåligt av mig 

i morgon blir det torget med mamma o grannen o senare sen ska jag o gubben min kolla färger o sånt till huset  sååå skoj... 

hoppas ni har en trevlig kväll 

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping