• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81
    tokfiorna skrev 2007-03-09 21:33:23 följande:
    Vad är angeelica??????? hoho!!!!
    Hon skrev lite till mig idag, så hon är nog i fogarna hihi. Men här har man saknat henne med ju!
  • Pärlan81

Gravisen: Jag vill med till torget nån lör, får bli när simmet är över.

Jag kommenterar inte allt heller men jag läser precis allt. Så jag bryr mig om allt ni skriver ska ni veta!!

Kesso: Ja du får göra som ja hänga med nu snart! Hoppas du får svar på allt snart! Extra kram till dig!!!

Springsteen; Med sonen trodde jag inte att det var mensen först men när den kom efter en månad igen så förstod jag att det var det. Alla jag känner har det tagit ett tag för innan den kommit. Hade inte den turen tyvärr

Kram

• Kesso

Jag instämmer också med det här och läsa fast jag ej kommenterar allt. Jag bryr också mig om allt fast jag ej kommenterar.

PÄRLAN 81: Har du heller inte varit med på nån fika?. Tack för den extra kramen. Den värmde.

Eller är det bara jag som ej varit med på nån fika?

Läste att ni skrivit om eran mens. Jag fick ej min första mens förrän över 9 månader hade gått. ( Skönt) Så fort jag slutade amma och fick medicin så sa det bara pang! Så kom mensen. Jag blev förvånad. Undra om den blir oregelbunden nu? Ja, man vet aldrig om det blir som förr? Tycker ni det som har haft det ett tag?

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska upp på simmet i morgon.

KRAM och NATTI, NATTI!

• Pärlan81

Ozzie: De mår bra har vi fått veta o när hon orkar så skriver hon snart vad hon fick oså.
    Man är ju så nyfiken nu!!!

• Miidori

Godkväll alla gooiingar :D

Hoppas att ni har det bra!

Pärlan: Gott att få pyzzla om sig själv lite grann! Man behöver ju det! Man måste få lite egen tid och göra lite annat emellanåt med.. :)...jobbigt att Zack fick det också :/..Hoppas det blir bättre!

Jag läser också alla inlägg, försöker svara så gott jag kan :)..Men det kanske blir en del upprepningar som sagt om alla kommenterar samma sak ;)..hehe

Gravisen: Känns inte som om jag har snackat med dej på evigheter Gråter...Har ju inte träffat dig heller på flera veckor..*gråååter*...Får ta och ses snart tycker jag allt! Har inte glömt bort dig..^^

Min mens har varit väääldigt knäpp på senaste...
    Först så hade man ju avslag efter förlossningen..
    Sen nästan direkt efter att den försvunnit så fick jag min mens..som höll på till och från i 2 veckor..
    Sen var jag ju på efterkontroll hos BM, fick p-piller cerazette...Då hade jag mens nästan konstant i 1 månad*stort suck*..Slutade med p-pillerna, sen fick jag mens igen efter 1 vecka att jag slutat med dom, och den höll på i ungefär 1,5 vecka..
    Sen efter några veckor fick jag mens igen, och då varade den bara i 4 dagar *lycklig*...Så den har varit väldigt skum tycker jag allt :/

Är det någon mer här som får otroligt hemska mensvärkar mer än jag?
    Första dagen så har jag så jävla ont, att jag knappt kan gå..Jag är likblek, illamående..IBland spyr jag, och har svimmat vid något tillfälle..Jag kan inte leva som en vanlig människa den första dagen av mensen...Jag brukar ta en massa alvedon och voltaren..(nästan den enda gången då jag tar några värktabletter alls)...Tar absolut inte alvedon eller voltaren i onödan, har jag huvudvärk brukar det få vara...MEn just den dagen, då känns det som man äter alvedon konstant...

Ojj vad mycket skrivet det blev..hehe...lite väl ingående kanske, men men..det får vara!

Godnatt alla glada!
    Stor BAMSE kram till ALLA!

Hatad av få, älskad av många :)
  • J e n n y A

Go kväll
    Har varit på bvc idag. Han va nu 79 lång och vägde 10525 gram. En stor pojke nu. :D

Kesso...jag har inte heller varit med på någon fika än.

Vad gör alla en sån här fredag kväll då?
    Själv funderar jag på att sätta på en film innan klockan blir allt för mycket

• J e n n y A

Miidori...gud vad jobbigt du måste ha det varje månad med såna smärtor. Visst har jag ont men inte i närheten av vad du beskriver.

• Kesso

Oj, Hade visst inte hunnit lägga mig än.

JENNY A: Det var skönt att höra att jag inte är ensam om att inte varit med att fika. Tänker du snart hänga på? Men jag tror att alla andra tycker det är roligt att vi hänger på eller?

Nu måste jag lägga mig i alla fall. Svårt att slita sig loss.

GODNATT KRAM ALLA!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping