Godkväll alla gooiingar :D
Hoppas att ni har det bra!
Pärlan: Gott att få pyzzla om sig själv lite grann! Man behöver ju det! Man måste få lite egen tid och göra lite annat emellanåt med.. :)...jobbigt att Zack fick det också :/..Hoppas det blir bättre!
Jag läser också alla inlägg, försöker svara så gott jag kan :)..Men det kanske blir en del upprepningar som sagt om alla kommenterar samma sak ;)..hehe
Gravisen: Känns inte som om jag har snackat med dej på evigheter
...Har ju inte träffat dig heller på flera veckor..*gråååter*...Får ta och ses snart tycker jag allt! Har inte glömt bort dig..^^
Min mens har varit väääldigt knäpp på senaste...
Först så hade man ju avslag efter förlossningen..
Sen nästan direkt efter att den försvunnit så fick jag min mens..som höll på till och från i 2 veckor..
Sen var jag ju på efterkontroll hos BM, fick p-piller cerazette...Då hade jag mens nästan konstant i 1 månad*stort suck*..Slutade med p-pillerna, sen fick jag mens igen efter 1 vecka att jag slutat med dom, och den höll på i ungefär 1,5 vecka..
Sen efter några veckor fick jag mens igen, och då varade den bara i 4 dagar *lycklig*...Så den har varit väldigt skum tycker jag allt :/
Är det någon mer här som får otroligt hemska mensvärkar mer än jag?
Första dagen så har jag så jävla ont, att jag knappt kan gå..Jag är likblek, illamående..IBland spyr jag, och har svimmat vid något tillfälle..Jag kan inte leva som en vanlig människa den första dagen av mensen...Jag brukar ta en massa alvedon och voltaren..(nästan den enda gången då jag tar några värktabletter alls)...Tar absolut inte alvedon eller voltaren i onödan, har jag huvudvärk brukar det få vara...MEn just den dagen, då känns det som man äter alvedon konstant...
Ojj vad mycket skrivet det blev..hehe...lite väl ingående kanske, men men..det får vara!
Godnatt alla glada!
Stor BAMSE kram till ALLA!