• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Gick inte på babysången idag, kände att det kanske skulle bli för stimmigt för tindra, i och med att hon varit lite trött å slö efter vaccinationen, så det blev en fika på stan i stället...

hehe kram

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen

Saknade er men men.. finns fler veckor!!!!

Är på urbotad dumt dåligt humör idag... Så de kanske var tur att ni inte kom

• Tintan

Halloj i stugan

Hemskt vad dött det var härinne idag.

Idag har mina tjejer fått sin första smakis kokt potatis, Emilia älskade det medans Michelle var inte lika glad i maten...tyckte nog mest mamma var konstig som stoppade in nåt sånt i munnen på henne...de är verkligen för goa de små.
    Nu är det dags att duscha sonen och natta honom för hans stora dag imorgon hmmm får se hur detta ska gå...är inget skoj att se sitt barn ledset och oroligt, men gud vad det ska bli skönt när det är gjort sen.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Tintan: Håller tummarna att det går bra imorrn!!! Lilla gubben, fy man blir så orolig för sina små. Hade ingen aning innan jag gick första att man skulle känna så här, så beskyddande. Man förstår ju sina föräldrar lite mer nu.
    Hihi kul med första smakisen! Molly är inte förtjust kan jag säga. Första gångerna gick det bra men sen nu så spottar hon ut hälften. Har inte kommit upp i en burk, inte ens en halv.
    Men alla barn är olika, Zack åt allt o mycket. Får kämpa på!

Kram till er o till Benjamin!!

• Miidori

jag håller oxå tummarna för er tintan...

jag har inte kunnat sitta vid datorn på ett par timmar ;P....vi har möblerat om här hemma, så nu har Tindra fått sitt helt egna rum att vara i...Eftersom min sambo jobbar kl 4.15 inatt, så blir det så jobbigt, eftersom hon vaknar av hans väckarklocka! hehe...så nu så får vi la se hur det går :P

Varför är du på dåligt humör då camilla?Nått speciellt som hänt? KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Tintan

Tack ska ni ha...det kommer säkert gå galant, men han hatar ju verkligen läkare och tycker inte om nya saker som händer för häftigt...men han får ju åka buss imorgon och det ser han fram emot iallafall.

Pärlan: Benji älskade mat men mest gröt minns jag, är så skoj att börja de är ju inte riktigt 4 mån än men snart...*ler*Ja visst oroar man sig för sina barn herregud, jag är nog lite av en hönsmamma men man kan ju inte rå för att man vill beskydda det man älskar mest.

Miidori: Det kommer säkert gå galant...lite ovant i början bara säkert.

Ska natta sonen nu för att sen koppla av en liten stund framför lost innan det är dags att natta de andra små trollenFlört

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • tokfiorna

Tjosan på er!!
    ja här var man nyyyyldFundersam men känner mig redan mkt bättre..
    Har nu varit och hämtat ut mitt tredje paket fr tradera..men nu
    ska jag INTE buda mera. Miidori: Blir ju otroligt spännande och
    se hur det går inatt då? Shit va tidigt han börjar(gäsp)
    Springsteen: vet att det inte är så mkt till tröst men ska man
    se det positivt så är det ju bara döda ting(om så jäkligt dyra sådana)
    Har ju börjat med naturdiet, ja igenFundersam men så tråkigt det är..varvar
    med gröt men nu var jag sååå nära att köpa ngt gott på konsum men
    höll mig, men kvällen är ju inte slut än, vägrar att se ut så här i sommar.
    Vi är ju en del som vill minska i vikt här, skulle ju vara kul om vi ville stötta
    varandra eller tävla kanske?? Någon som har en bra ide till inspiration???????

• Gravisen

hje på er!

här har mna tagit sig en riktigt ordentlig promenad idag så skönt  så nu får det bli bättring här så mna kommer i form till sommarn ju 

ha det så bra

• J e n n y A

Go kväll

TINTAN...håller med tummarna för att allt ska gå vägen för er imorron.
    SMÅBARNSLIV...jag ska också på kontroll nu på fredag. Är det nån spruta som tas vid 15 månader?
    MIIDORI...små kul och se hur de små liven bara växer och frodas.
    TOKFIORNA...vill också ha bra tips. Själv har jag idetorka.
    GRAVISEN...skönt och komma ut i friska luften och få röra på sig lite. Skulle jag med behöva.

Måste snart tänka på refrängen ska nämligen upp och jobba imorron igen. Hoppas ni alla mår bra och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram Jenny

• Kottten
    Tintan: Hoppas de går bra i mon!!! Lycka till!!!!

tokfiorna: tradera är beroendeframkallande... jag vet! men man e så nöjd när man tycker man gör ett fynd!!!!

Miidori: hoppas de funkar!!!! O att du kan slappna av när hon finns i ett annat rum... inte alltid lätt i början.

Här e de oxå dags att tänka på refrängen... sitter i pyjamas iaf. Alltid en bra början... hihi... Men ja fastnar väl här som vanligt.

Go natt!!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping