• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

Glömde önska er alla en trevlig dag. Ha det så bra.

• Pärlan81

Hej på er!!

Nu har man vart på simmet, storhandlat och ätit lite. Idag har Zack fått det på andra ögat o det andra har blivit bättre. Det är skönt att det var milt. FÖr när jag hade det när jag väntade Zack var så hemskt. Dessutom fick jag sätta mig med mina vampyrögon i kassan  o alla frågade om jag hade ont, om jag var allergiskt mot nåt. Ville helst inte titta nån i ögonen.

Miidori: Usch vad hemskt att ha sån mensvärk. Jag har värk men inte av den graden, tack o lov. Åt Cerazette när jag fick sonen, blödde i 2 mån sen fick jag nog. Började med Trinetta efter jag slutat amma. Denna gången har jag inte tagit några piller än. Vet inte om jag ska ha spiral eller piller.... kan inte bestämma mig.

Keeso: Jag har inte heller fikat än. Vill så mycket men har sån otur för mina barn har antingen vart sjuka eller så har man inte fått barnvakt eller så. Sonen sitter inte still tyvärr när man fikar och jag vill ju kunna sitta o babbla lite med alla med. Skulle inte bli så om han hänger på tyvärr. Men ska med nu på tis förhoppningsvis!!!

Hoppas ni alla mår bra!

Har laddat upp med massa onyttigt gotte o 2 filmer.  You, Me and Dupree och Djävulen bär Prada. De sägs ju vara bra!

Ha det gott alla mammsisar!!!

Kram

• Kottten
    Kesso o Jenny: Jag har inte heller varit me o fikat!!

Pärlan: Hur var djävulen bär prada??? vill se den, har fått för mig att de e bra...

När de änså pratas mens o p-medel... e de nån som provat kopparspiral? Har ätit en massa olika p-piller men mår inte riktigt bra av nån så ja funderar på kopparspiral. Men vet inte så mcyket om den... Vågar ju inte va utan!!!!

E de melodifestival som gäller ivkäll? Det är de här... om ja inte somnar i soffan som vanligt då Skulle ju ägna stor del av kvällen att hänga här igår tänkte ja men gissa vilka som sov som små grisar i soffan igår vid halvnio Japp,just de! Ja o Melvin... hehe.. Vi var ju själva igår o likadant ida... så vi får väl se vem som vinner ikväll... Ja eller sömnen hihi...
  • Pärlan81

Kottten; Har inte sett den men den säga vara bra, rolig! Jag tittar ju aldrig på melodifestivalen, känns som jag är den ende ibland

• Kottten
    pärlan: rapportera när du sett den!!!! har sett trailer o den verkar jätterolig!!! du e säkert inte ensam om de! Men lite ovanligt e de allt...
  • Kesso

Hej på er alla!

Ja, nu har jad dammsugat nästan hela huset. Sköönt! Man måste göra det oftare nu för Vilma kryper ju omkring. Känner inte ni så med?

På morgonen var vi på babysimmet och Vilma tyckte det var roligt och plaskade på. Vi ska gå fortsättningskursen. THULLAN det var roligt att se er igen.

Innan middagen var jag ute och gick i rask takt. Ska försöka röra på mig som jag gjorde innan jag blev sjuk.

I kväll blir det väl att ta det lugnt och sitta framför tv:n och titta på melodifestivalen. Vem håller ni på?

Jag vill också säga till er som lider av mensvärk, stackars er. Jag har haft riktigt ont ett par gånger men sedan har jag haft lite värk men då hjälpt med alvedon. Vet ej hur det kommer kännas nu. Första mensen efter graviditeten hade jag inte ont alls.

kram på er alla!
    Ha nu en riktigt trevlig helg.

• Springsteen

Kesso: Vi var barnvakt en timme igår åt en 13mån som kröp.. Generad gud vad dammigt vi hade de.. Hade inte sett de innan...

Har varit nere på esters o ätit lördags brunch.. väldigt trevligt.. Är att rekommendera!!! 129.- o då ingick dricka (olika joser och kaffe/the)... korvar, stekt potatis, äggröror, hamburgare, potatisgratäng, smörgås med olika pålägg, ostar, våfflor, pannkakor olika kakor m.m. Är fortfarande proppmätt nu ett par timmar efter...

De blir melodifestival här med ikväll hemma hos ett par kompisar... med tacos... Har blivit en liten tradition att vi alltid tittar 3eåret hemma hos dem...

• Kesso

SPRINGSTEEN: Det lät gott. Dit ska jag nog gå någon gång och äta. Är det barnvänligt där? Har dom den maten vissa tider? Typ dagens?

Det är ju roligt att ni har vänner som ni tittar på melodifestivalen tillsammans med, att det är en tradition. Vem håller du på i kväll?

Ha en riktigt trevlig kväll!
    KRAM

• Springsteen
    VI har "tittat" på alla delfinaler..men av nån anledning så sitter vi mest o pratar så jag vet faxtist inte...
    Esters har lördagsbuffe mellan 12-15...

Jenny du får berätta mer om den nästa gång vi ses
  • Miidori

THE ARK VANN!!! WEEEHOOOOOOOOOOOOO!!!

*GLAD*

WEEHOOOO!!!

Time To Sleeeep!!

Hoppas att alla har det bra!!! MASSA KRAMAR!

Hatad av få, älskad av många :)
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping