• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

Kotten...här är en till som fastnat men utan pyjamas. Hihi.
    Måste lägga dit rena sängkläder som jag så duktigt slet av i morse. Suck.

• Småbarnsliv
    JennyA, det var ingen spruta utan den kommer när de är 18 månader & då är det också näst sista läkarbesöket. Det sista är när barnen blir 5 år.. Det trodde jag faktiskt att de fick gå på oftare..
    Hur är det annars med er?  
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • J e n n y A

Bra då vet jag. Jo tack det är bara bra. Hur är det med er då?

• Småbarnsliv
    JennyA Jotack det är bra med oss, Hanna är bara lite slemmig sedan förar veckans rejäla förkyldning. Annars så rullar det på...Ska i helgen få snosa bebis.. En liten tjej på 2 veckor.. Min lilla kusin... Mysigt värre...
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • J e n n y A

Va gosigt. Jag fick lukta på SPringsteens lilla goding förra veckan. Har nästan glömt hur liten min också har varit en gång. Tiden går så oerhört fort.

• Småbarnsliv
    JennyA Ja men visst gör den... Det är sjukt... Nu är de mest huliganer.. Min lilla fröken har börjat med att slänga sig i tid  & otid om hon inte får som hon vill.. Det kvittar om det är ute & blött.. SÅ i morse hade jag en superblöt tjej när jag lämnade storebror på dagis...
    Dags att sova, behöver sömnen
  • J e n n y A

Hihi...känner igen mig en del.
    Sov så gott..ska me krypa till kojs.

• Pärlan81

Kikar in en snabbis o säger Godnatt efter dubbelavsnitt av What about Brian, snyft sorgligt var det.

Jomi: Så skönt med en hel natts sömn, kommer inte ihåg när det var sist... längesen hihi.

Tokfiorna; Hoppas du kryar på dig! Kram!

TIntan: Ja med, hönsmamma hihi! Det är inget negativt man rår ju inte för att man älskar de små liven så ju!

JennyA o SMåbarnsliv: Känner igen mig, har en liten krigare ja me och så lilla fröken snorkan då

Imorrn ska jag väga o mäta samt ta spruta nr2.

Sov gott alla mammsingar!!!

KRam från en trött sliten mamma

• MN72

Var på 2 månaders koll på BVC igår. Fick en ny sköterska . Hon var mkt mer positiv till amning än den andra. Tyckte tom att jag kan sluta med tillägget eftersom E spyr som en kalv när han har fått det.
    Vikten var bra, 5210 g och 58 cm lång.

• MN72

Miidori, Thullan, Therese och Ebba: Kul att träffa på er igår! Måste verkligen hänga med på en fika snart.

Miidori: Hoppas natten har gått bra.

Tokfiorna: Långsam viktnedgång brukar vara det som håller i längden iaf för mig.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping