• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

GodMorgon

Uppe tidigt idag med, har ju ändrat lite på tjejernas mattider, så de kommer i säng innan 23 istället för runt 00.00 så man själv får sova lite mer.
    men då får man ju också upp lite tidigare och ge dem mat.

Idag blir det att röja och städa gärnet här..ska ju ha lite kalas för mig här imorgon, bara min pappa och hans sambo och min gammelfarmor som kommer så skönt.

Men känner man för att städa då *NOT*

Miidori: Det är säkert tänder på G....
    Blondie68:Gud vilken härlig bild
    JennyA: Tack så mycket

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

God morgon alla!!!

Miidori: Hur gick natten? Molly är ju febrig sen i igår kväll o gnäller hela tiden, är väl sprutan antar jag. Hon verkar ha lite ont i benet. Hoppas din lilla Tindra blir sig lik. Man märker så väl på sitt eget barn om inte nåt står rätt till! Kram till er bägge!

Tintan; Skönt att det gick bra!!!! Vad sa dom? Åh har de fått nya kläder på hm, har inte vart där på ett tag. Kliar ju lite i fingrarna nu på att shoppa. Till sonen med.
    Ska till lager ev i helgen nu o shoppa lite till kidsen.

Idag är sonen ledig fr¨ån dagis, så man har latat sig lite. Han ska bada nu snart.

Sen i em ska jag iväg med en kompis o simma o sola, skönt! Sambon retar mig att jag inte kommer orka simma så mycket. Har han rnog rätt i men skönt med en längde i varje fall. Hihi.

Kram på er alla!!!

• Kottten

Go morron!

Har haft mor min här i natt... ja jisses!!!!! tur att hon ska åka hem idag Inte en kväll till!!!! hihi... hon va irriterad igår o kunde inte sluta älta sina bekymmer... så till slut bad ja henne va tyst... som tur e tog hon de på ett bra sätt o skrattade åt hela situationen.... Men en fredagkväll me mor... NEJ TACK!!!!!!

Annars händer de som vanligt inget här...

Tintan: va skönt att de gick bra! Hoppas de hjälper nu då så ni slipper mer näsblod!!! Så du fyller år eller???

Miidori: fy o usch att lillan inte e pigg... kramar till henne!!!!

Pärlan: Å va de lät härligt me simning!! Längtar tills ja kan simma igen!!!!

Blondie: Vilken härlig stil!!!

Ha en trevlig dag allihop!!!!

KRAM

• Miidori

Det var mycket bättre inatt..Hon vaknade bara 1 gång :)...Så nu har man fått sova i alla fall!...Så nu är man pigg och glad! Jobbigt när dom små inte mår bra!...

Pärlan:
    Jobbigt att Molly varit dålig hon också :/...Hoppas att hon blir bättre snart!! KRam till er båda!!Skönt att få sola och bada!! vill också!! Fast jag ska ju klippa mig idag :)..Så roligt..fast det blir bara en toppning tror jag men en då :)..Härligt att få fräscha upp sig ibland :):)

Tintan:
    lycka till med röjjandet och städandet!!

Ha en bra helg och ocn bra dag! KRAAAM!!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Tintan

Kottten: Jag fyllde 29 den 28/2 har bara inte haft tid att fira mig förrens nu.

Miidori: Skönt att hon har sovit...kommer inte igång med städningen suck, och snart är det dags för matning md tjejerna igen *ler* får nog lägga i en högre växel nu, men är såååååå trött idag.
    Kram

• Kottten
    Tintan: GRATTIS i efterskott då!!!!! >--- ---<
  • Kesso

Hej på er alla!

TINTAN: Grattis i efterskott! Hoppas du får ett bra firande. Vad skönt att det gick bra med Benjamin.

BLONDIE: Ja, vilken härlig stil. Den känner jag igen. Det påminner om Vilmas stil. Hon vrir upp sig så konstigt.

KOTTEN: Vad jobbigt med en tjatande mamma. Hoppas att du endå har haft en god stund med henne. Min mor och far har varit här ett par dagar. Det har gått bra. Det ställer upp och tar Vilma. Jag har burit ner henne på morgonen till dem. ja, det är skönt. Har fått sova till 9 ett par morgonar nu. Gott!

PÄRLAN: Ha en skön eftermiddag. Njut!

MIIDORI: Vad jobbigt att du inte fått sova på nätterna. Jag råder dig till att lägga dig på dagen en stund när hon sover. Tänk inte på alla måsten.

Ha det så bra alla i dag.
    Själv ska jag till Ryhov och träffa min läkare. Hoppas verkligen det blir positivt och att vi kommer fram till något.

KRAM

• Miidori

Tintan: GRattis i efterskott! Massa kramar!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Tintan

Tack för alla grattis hälsningar
    Kram på er

har kommit igång lite smått här hemma nu....så lika bra att fortsätta innan latmasken tar i igen
    Kram

• Thullan

Hej. Är hundvakt i helgen. Har fullt upp med barn o hund men så kul. Sitter i bilen o vänta på Mattias. Ha det gott alla. Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping