• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

Kesso...jo det klart jag vill följa med och träffa alla. Kan tyvärr inte denna veckan ska i väg på en kurs. Och så är jag ganska blyg med. Men nån gång ska jag allt följa med.
    Godnatt och sov så gott

• Miidori
    Jenny A :Ja det är fruktansvärt,..Man är helt förstörd..Sen så känner man att just den dagen så är allt helt upp och ner..Nu när man har Tindra, måste man ju tvinga sig att leka och vara med henne..Innan hon kom så kunde jag bara ligga i sängen hela dagen, men inte längre!..Skönt att det bara är i 1 dag i alla fall, hade varit värre om jag haft det i 5-6 dagar...så nått gott kommer ju alltid ur det onda så att säga ;D
    Hatad av få, älskad av många :)
  • J e n n y A

Miidori.. Din stackare....Kan du inte söka för det och se om dom kan hjälpa dig med nåt. Ännu jobbigare nu när du har Lilla Tindra som sagt.

• Miidori
    JennyA: Barnmorskan ville ju egentligen att jag skulle gå och prata med en gynekolog! Funderar ju på att göra det..Men hatar att sätta mej i gynstolen..Fast det är ju för mitt egna bästa i så fall!..Men det känns ju så jobbigt och fönedrande och sitta halvt naken i den där stolen..USCH..fast det är man väl inte ensam om i alla fall!
  • Småbarnsliv

Miindori.... Jag har grym mensvärk de få gångerna jag har det & då har min gyn skrivit ut diclofenak till mig.. Fick det efter snittet på med Simon.. De är KALAS...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • J e n n y A

Miidori...håller fullständigt med dig. Hatar med dom där undersökningarna. Usch. Hoppas det löser sig för dig.

Börjar och bli jätte trött här nu och nån film blev det inte heller då jag fastnade här.
    Ha det så bra...
    Godnatt på er alla

• Miidori

Småbarnsliv: Har också haft diclofenak som jag tagit en alvedon till också..Men det verkar inte hjälpa för mej ;/...blir galen..dumma mens! Men det var ju därför jag började ta cerazette, för att man antingen kunde få oregelbundna blödningar eller ingen blödning alls..Men jag fick ju konstant blödning..men kanske få ta något annat alternativ, som gör att mensen skippas helt! ;)

• Miidori

Verkar alltid som man fastnar här
    Ska läggamej å glo på tv nu!
    massa kramar!

• Springsteen

Småbarnsliv dikofenak och voltaren är exakt samma medicin med olika tillverkare (typ som panodil o alvedon )

Har sluppit den där "riktigt onda" mensvärken.. Men däremot så har jag svimmat ett par gånger eller fått riktiga yrselattacker där jag måste lägga mig ner o sen kräks... Speciellt får jag dem när jag går upp tidigt... Har fått de på bussen till jobbet ett par gånger Men de finns snälla människor som hjälpt mig oxå Dock väldigt pinsamt..

Jenny: Va är de för kurs du ska på???

LIgger i sängen just nu o försöka mysa med sonen han sparkas ganska bra dock... ska väl börja dra oss uppåt.. Sambon jobbar o kommer väl hem om en 40min... Nån av våra grannar hade nog fest i natt.. vaknade vid 4 o de spelade fortfarande.. Kunde ju sova i de som tur va!!! Undrar bara vem de var... kanske ska sätta på musiken här på högsta nu O här måste man spela högt för att grannarna ska höra!!!!

• J e n n y A

Godmorgon.
    Ska göra mig i ordning nu för vi ska åka till mantorpstravet. Ska möta upp min syster med familj där som bor i Linköping. Ska bli kul och träffa dom. Det var ett tag sen sist.

Springsteen...det är en anhörighets utbildning nere i Väckelsång.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping