• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

Go morron!!!!

En lite trött men framför allt ARG Jessie här... Grannarna under har barn som e osams så här tidigt... så ja VAKNA AV ATT DE SKREK O SMÄLLDE I DÖRRAR!!!!!! Skrikandes Har skrivit mer i min blogg om nån e nyfiken... grrrrrrr!!!!!!!!!

Ja för en gångs skull så var både jury o svenska folket överens!!!! NICE!!! Bara att hoppas att övriga europa gillar "arkarna" lika mycket som vi!!!!!!!!!

Ha en toppendag allihop!!!!!

• Thullan

Gomorron alla!
    Nu sitter jag på jobbet o kolla in en snabbis. Hoppas alla haft en bra helg? Min har varit bra förutom att grannens hund hoppade på min brors hund som jag passar i helgen men inget hände som tur var men lite skraj blev man.
    Blir lite trött på min kollega idag då jag vet att hon inte varit inne på kontoret innan hon börjar idag o hon börjar 8 o de tjejerna vi har hand om ringer o fråga efter henne nu vid 9 så dålig stil. Jag ringde o frågade var hon var så nu var hon hos ena tjejen som ska ha hjälp 8.30. Anledningen till att jag vet att hon inte varit här vid 8 är att mobilen som vi ska ha ligger här för den hämtar vi alltid innan vi börjar, detta är inte nåt ansvar.
    Kram på er

• J e n n y A

Godmorgon.

Vilken natt...grannarna hade tok fest över oss igår. Vet inte hur många dom va där uppe. Men dom gick ut och rökte utanför och va mellan 10-15 pesoner varje gång med ungefär 5-10 minuters mellanrum. Dundra och skrek i trappen.
    Det finns en stol i trä som sitter fastkedjad i trappen som gamlingarna i huset brukar sitta på när dom väntar på taxi och så. Den slet dom loss och kastade fram och tillbaka över gatan tills den gick i bitar.
    Jag och min man försökte säga till dom vid två olika tillfällen men det va löänlöst så tillslut vart jag så sur så jag ringde snuten.
    Så när dom sen varit och pratat med dem gick alla och det blev lungt och skönt.
    Dom brukar ha fest då och då och det brukar tyvärr va stökigt jämt. Är det inte en spya i trappen så är det alltid nånting annat. Blir så lack.

Va tvungen och skriva av mig lite. Det blev visst lite långt.

Ha en bra tjejer och ta hand om er.

Kram

• Miidori

GOOOOOD MORGON! Hoppas att alla har det bra!!

KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Tintan

Hej allihopa

fy vad trist jenny, man blir så besviken på människor ibland...

Thullan hoppas du får en bra dag på jobbet iallafall.

Kottten inte alltid man får vakna upp till fågelsång *ler* men gud så trött man blir.
    Här hade vi kalas igår, så mysigt att ha familjen samlad åt gott och kollade på melodifestivalen....rätt låt vann mmm både och, men jag hade nog hellre sett måns i finalen tror mer på den låten.
    Hade tänkt ta en promenad men då komregnet och tjejerna somnade, så får ta det i efm istället.
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kottten
    jenny: Inte bara ja som har stökiga grannar då... Men fyyyy vilken sålig stil att ha sönder grejer!!!! En fest kan ja ta men när man börjar saboter o förstöra... då har de gått för långt!!!!!!! BRA att ni ringde polisen!!!!!!!
  • J e n n y A

Kotten...nä, det va inte bara ni. Hehe.
    Det kom tre tjejer här för en liten stund sen och bad om ursäkt för igår. Berättade att dom själva tyckte att festen ballade ur då folk som ej va bjudna dök upp.
    Det uppskattar jag att de gör men som sagt det va ej första gången det ballade ur.

• Kottten
    Jenny: ett steg i rätt riktining iaf!! Hoppas bara att de lär sig nåt då!!!!
  • Miidori

Jobbigt med sådana grannar! Vilken tur man har en då :)..Att man har så lugna grannar här..Bara grannen under som brukar spela hårdrock ibland, Dom är coola!..Dom är äldre än mej, och har 3 barn..Så när dom är barnlediga så brukar dom festa ltie där nere! Men dom brukar inte spela efter klockan 20.00 på kvällen..Det är respekt i detta huset! Skönt det!!

Bra att du ringde polisen, folk ska ju inte hålla på hur som helst inte!..

Hatad av få, älskad av många :)
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping