• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Tjosan!
    Ja grannar det lär man väl aldrig slippa?? När vi flyttade till våran lägenhet för ca två år sedan så hade vi inflyttningsfest, hade inte ens kopplat in stereon, vi var ju rätt många men inget störande..unjefär kl nio ringer polisen på dörren?????? Någon hade ringt, mannen ifråga kände jag då han varit på jobbet en del när vi tagit snattare, han skrattade bara och sa att en granne ringt, hmmm, det förstörde ju lite av stämningen fast vi ändå visste att vi inte gjort ngt fel..men visst finns det de som inte tar hänsyn. Kan tillägga att det bor många gamlingar i huset som bara verkar vänta på att ngt ska händaSkrattande
    Helgen har ju som vanligt sprungit på och vi har faktiskt hunnit med en del..Nu har vi gått cyrus tipsis vid västersjön och även fikat där, har tvättstugan nu och sen ska vi hem till mamma och fira min lillebror som fyller 17..Vi har även fått vagnen såld så den ska tvättas
    Visst var de grymma ola & co i går!!!! På babysimmet igår så hade min och angeelicas
    sambo en diskussion om att vi hänger alldeles för mkt vid datorn???? ehhh, va??
    Ha så gott så länge och ser fram emot fika mm i veckan, det är ju våååår
    MIIDORI: Såg du carolas frilla igår? Det var så jag menade..men du blev ju så sötFlört
    Vi höres tjejer senare

• Thullan

Hej igen!
    Eftersom jag inte har tillgång till dator mer än på jobbet så läggs tjejkvällen ner den 23/3 som var tänkt hemma hos mig. Känns inte bra att planera den är jag inte kan sitta här så ofta längre. Den får bli längre fram iså fall.
    Kram

• Springsteen

Vill bara säga att jag gärna hade följt med den 14e oxå om jag kunde Blev ju inte så många.. så kanske vi ska byta till ikea den 13e så kan de som ska fika den 14e och har större barn följa med då istället??? Mig spelar de ingen roll... (mkt billigare fika bara )

Nu har vi gått en långpromenix... Sambon speakar roddtävling idag på atlantis... så vi tog en promenad dit o visade upp W för alla hans gamla roddkompisar... Sen tog vi vägen förbi torpa
    Måste bara fråga... Om erat barn sover och ni kommer till folk som inte sett h*n väcker ni barnet då???? Flera som tjatade om det och W hade inte sovit på hela fm (vaken 7:30-14!!!) Inte 17 väcker jag han för att de ska få klabba!!!!

Va synd thullan att de inte blev nåt.. hade ju precis bestämt mig för att skriva upp mig på listan Får ta de en annan gång Jag kommer ju ha gigant stort sen... kanske ska ha en tjejfest i aug typ när vi kommit i ordning...

Jenny: Jobbiga grannar har vi haft överallt förutom i denna lägenheten... första natten som jag störts av ljud var i frednatt... när sambon gick till jobbet kl 5 spelade de fortfarande musik!!! Haha tokfiorna... såna grannar gör ju bara bort sig själva

Nu hör jag att nån börjar vakna

• Thullan

Hej.
    Blir fikat på Ikea på tisdag så hänger jag inte på för jag har inte bil o vill inte ta bussen. Sen känns det som en promenad blir för lång om Wilma är gnällig o hungrig.
    Men ni gör som ni vill.
    Är väl trevligt med 2 fikor oxå för då är det kanske fler som kan.
    Jaha här sitter man på jobbet o har inte nåt att göra tills man slutar, ska gå redan 17 idag.
    Kram på er

• Miidori

Tycker vi har fikatiderna kvar..så att dom som kan på tisdag kan gå på nyfiket, och dom som vill till ikea går på onsdagen...Vill helst fika i stan :)..men det är ju jag det!

Eller så kan ju dom som vill fika på Ikea åka dit på tisdagen, och dom som vill fika i stan kan ju fika i stan! Så man kan ju lösa det på 2 olika vis!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen

låt de vara som de är så slipper vi krångla till de...

• Tintan

Men nån gång kanske vi kan ta en fika på ikea med...flest fikor har ju vart i stan, och ikea är ju bra om man har med sig äldre barn för de kan ju leka på småland tex...och ikea är som gjort för en annan med tvillingar med.

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen

Måste skvallra lite

RIngde hem till Dzenita nyss o hennes mamma svarade Hon är på Förlossningen och fick inte åka hem... Såååå spännande!!!!!

• Tintan

Springsteen: Gud vad skoj...håller tummarna för att allt går bra nu hälsa henne Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping