• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Tråkigt Nightwish.. du får förklara på nån fika sen....

Kanske ska tillägga att jag vill ju inte mista alla pga att tråden läggs ner

skiner och vi ska ner i källaren o rensa inför flytten men de måste göras... nu hör jag att frukosten är klar

• Thullan

Hej!
    Är det andra här inne som råkat ut för spam? Vet en del som gjort det o att det visar sig komma från familjeliv. Vad är det för idioter som gör nåt sånt mot andra?
    Ha det bra.
    Kram

• isako

Småbarnsliv

Naa. Isak oxå sjuk. Feber snuvig och hostar stackaren.
    Vi kommer gärna och hälsar på, eller om ni vill komma ;) Om ni har det rörigt hemma..
    Jasså? Vaddå för jobb?? Gött med bil hela tiden! Vilken frihet! Jag måste fasiken köpa mig en ny bil.

Var på Swedbank idag, hade något jippo för dom som vill bygga nytt hus alt köpa ny lägenhet. Vilka fina hus... Men hur vet man egentligen vilket som är bäst? Bygga eller köpa..? Och vem frågar man... Usch känner mig superförvirrad!

Nightwish.. Vad har hänt? Något vi kan göra så att du stannar...?

• Kottten
    Castle: Naturligtvis hade vi varit så duktiga o slängt tidnigarna till pappersinsamlingen i veckan! Typiskt!! Hade ju så gärna kikat på dig o Hampus juh!!!

Nightwish: Trist! Kan bara hoppas att du ångrar dig! Vi vill ju inte att du ska försvinna!!! Kramar till dig iaf!!!!

Här har vi haft en trevlig da i solen. gick ner på stan där de va lite jippo. Ambulanser o brandbilar stod parkerade på torget så barnen fick provsitta o kika lite o då kom abulansmannen som tog emot melvin fram  o hälsa!!!! Han kände igen oss, eller ja antar att han kände igen mig... o de va ju faktiskt trevligt eftersom ja hade kläder på den här gången Han skoja o fråga om melvin mådde bra eller fått några men av sin badrumsfödelse...hihi... humor hade han iaf!!!

Hoppas att ni haft en underbar da i solen allihop!!!!

KRAAAAAAAAAAAM!!!!!
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Småbarnsliv
    Isako: Ja vi kan ju höras om hur vi ska hälsa på vem...
    Och nu vet du via msn vad det är för jobb..
    Ja fan du måste med köpa bil..
    Men kan ni inte sätta er ner med någon expert.. på banken eller på något husbolag eller liknanade??? Usch svårt det där..  
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • isako

Småbarnsliv

Känns bara som att alla pratar för sin sak, inte vad som är bäst för OSS! Får ta oss en liten funderare.. :)

Vilket underbart väder! Och jag som bara ville ligga framför tvn med Isak idag. Har inte lust att göra något.. Men nu måste man juh gå ut.. Nåja.. Kram på er allihop!

• Nightwish

Tjohhej...Ska ge det ett försök till här! får la se ifall det går bättre denna gång!..Har fått en del spam på min dator osv! KRAMAR!

• Småbarnsliv

Isako... Vi har äntligen satt upp ett staket på framsidan.. Känns skönt & "privat" Tyvärr lade sig några grannar i så fatta att man är ÄNNU mer sugen på att flytta ifrån detta skitställe...

Har varit ute på gården & lekt idag med, imorgon är det dags för dagis.. Sedan tandis..
    Ska vi kanske ta ÖF på torsdag eller vad tror du om det??

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • isako

Småbarnsliv

Vad ville dom nu då?? Varför klagade dom?
    Ja gärna ÖF på torsdagen. Fram till max tre halv fyra dock, sedan kommer hela tjocka släkten från Skåne.. :)

• Springsteen

Nån som har tips på vad man gör med en tokarg son???
    Varje kväll runt 21 (+- nån timme) nu i en vecka har han blivit tokarg.. inget funkar..  lägger man ner honom så blir han ännu mer tokarg o tappar andan så skriker han... låter inte som magknip... när han skrikit ca 45min så går det att ge han mat o sen skriker han en stund till o somnar av utmattning.... så nu efter 1h o 20 min så sover han hos pappa...
    Är säkert en tillväxtperiod.. och hoppas innerligt att de går över snart!!!!

Har vart o tittat på vår nya lgh idag o blev ganska besviken.. såg en massa som vi inte sett tidigare och de som bodde där nu visade en hel del... som fuktskador på 3ställen bla under kaklet i köket.. alla lister var gula.. hon hade själv målat på vissa ställen o de var jätte flammigt!!!! de var spänntak så de går inte att sätta upp lampor i taket mer än i köket... En dörr var jätteful o färgen var bortskrapad men inte målad... en dörr var sönderslagen så den hade de inte ens uppe... Enda som var fint var badrummet.. Vi har mailat hyresvärden med en lista på vad han MÅSTE göra... så får se... kan tänka mig att måla lite själv för att de är kul.. men nu var de så mkt... hyresvärden hade enbart bytt köksluckor och satt in ny kyl/frys o spis på över 7år... O vi hade ju sagt att vi kan kakla själva.. men nu när de var fukt bakom o kaklet höll på att lossna så vågar vi ju inte de... Så håll tummarna för oss

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping