• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

Morrn!!!

Här e vi oxå på strålande humör!!!

Om vi bara håller oss tillräckligt friska så hakar ja gärna på på måndag!!! Men skriver inte upp mig än... brukar ju alltid komma nåt jäkla elände emellan... Om ja nu skulle komma loss på måndag så behöver ja guidning!!!!!!!

Kram på er o ha en toppendag!!!!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Nightwish

gooodmorgon :)...hoppas att allt är bra med er...kram

• Springsteen
    tror ni inte att när jag kom ut så var batteriet dött på bilen så nu måste vi köpa ett nytt batteri oxå.... så de blev inte stadsparken men de var lika härligt på mias innegård
  • Thullan

Hej.
    På måndag har jag möte med jobbet mellan 8-17 så jag hoppar över på måndag
    Ha en bra helg, nu ska vi grilla hos mamma *mums*
    Kram

• isako

Småbarnsliv

Om dom får vattenkoppor kan du väll säga till! Vill gärna att Isak får det nu oxå innan han blir för stor. Jag hade det när jag var tio och höll på att bli galen!

kram på er allihop!

• Castle

Hej igen alla, hoppas snart jag har ork och tid att hänga med på fika och babysång mm.
    Idag har jag skickar in om anmälan till babysim med start den 11 augusti eller den 20 oktober. Men har hört att det är lång väntetid, så jag håller tummarna för att det inte ska vara fullsatt. Någon mer som tänkt gå då?

Igår var vi i JP ifall någon vill titta. Spana efter Hampus 56 cm lång, finns inte så många andra sådana

Kottten: I Lördags förra veckan var vi med i Smålandstidningen,ifall du också vill se vem jag är

Så här dags brukar jag sova , men Hampus ändrade sovtid i natt så nu undrar jag hur det ska bli i natt :-/

Hej svejs

• Småbarnsliv
    Isako Självklart kommer vi & bor hos er ett par dagar om de får det...Gubbens exchefs fru hade haft det & varit SUPERDÅLIG & legat inne i 2 veckor.. Jösses..
    hade ju tänkt ringt dig i veckan så vi hade kunnats träffa, men ja så är det när man är sjuk..
    Men vi kanske kan se nu till veckan??? Kanske öF??

Förresten så har gubben fått ett nytt jobb vilket innebär BIL alltid för mig....
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Springsteen

Ska genast gå o titta i JP Castle... Är de på atlantis eller rosenlund??? Vi kom ju inte me på denna omgången.. (delvis mitt fel . de har ju så dumt system på rosenlund.. ska ju maila står det o anmäla sig och de gjorde vi men hörde inget mer sen... o ringde inte heller)
    Hojta bara till när du orkar

Har en fråga till er alla... de har ju varit ganska mycket tjafs på tråden och jag vet att ganska många har lämnat den pga det... är inte så pigg på att starta en ny just nu... snart så går den ju ut... vad tycker ni???  VIll inte starta en tråd och bli känd som den som har "tjafstråden"

• Nightwish

jag kommer lämna fl på grund av vissa händelser som hände mej igår..Ville bara säga det! Men ni vet vart ni får tag i mig i alla fall! Jag kommer inte heller starta en ny tråd här!
    Hoppas att ni får en bra helg! KRAMAR!

• Nightwish

Castle: Vad bra ni var i JP föressten..!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping