• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

miidori tack så mycket jag matar ju dem innan jag åker vid 12 men sen 16 är det ju dags igen och vill ju inte känna mig stressad att behöva åka hem direkt.

Ni är underbara

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Tintan: Jag hjälper oxå gärna till så gott jag kan.

Nu har man packat upp en del i lägenheten men usch vad jag har ångest att sova där själv. Mår inte alls bra.
    Kram på er

• MN72

Idag har mina svärföräldrar varit här och hjälpt oss att flytta alla grejer till det nya förrådet. Det gick så smidigt att de han med och packa en hel massa oxå. Så skönt att få lite hjälp.

Thullan: Jag förstår hur du känner inför första natten ensam i nya lägenheten. Kände likadant efter min skilsmässa. Man får försöka göra det mysigt och sköta om sig själv lite extra.

• Thullan

Tack alla ni här. Tur jag har er att skriva av mig till. Kommer vara så att jag inte kommer ha dator på ett tag nu men det löser jag på nåt sätt. Cissie o Tessan får hålla mig uppdaterad via sms
    Kram på er

• Pärlan81

Thullan: *Kram till dig!!!*

Hello alla!!

Idag har Molly ätit sin första banangrötsmakis, tjuvstartade 2 dgr innan 4 mån dagen!
    Den skeden mumsade hon på med leende på läpparna!!! Provsatt matstolen med o var så stolt att få vara med alla uppe vid bordet i en egen stol.

Hoppas ni har en bra helg alla!
    Molly somnadein nyss men vaknade o skrattade ovar klarvaken, suck suck! Så nu får man gosa lite till.

Kram på er alla!!!

O det ser ljust ut på tisdag för mig Så jag kommer på fikan som det ser ut nu!!

• Pärlan81

Första smakisen. Mums! Var tvungen att sätta in en bild
  • Tintan

Hej

Thullan Kram på dig,det kommer bli lättare med tiden tur att du har lilla Wilma hos dig.

Pärlan: Gud vad söt hon är...kul att du kommer på fikat...

Ser fram emot fikan nu och en massa nervositet har släppt tack vare er alla
    Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Jag ser också fram emot fikan!
    Ni verkar vara så goa allihopa! Så min nervositet har släppt sen denna tråden öppnade.

Kram på er!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping