• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    Castle: Inget att va avis på!!!! De kommer alldeles för sälla, vill inte bli regelbunda o e alldeles för "fjantiga" för att de ska bli nåt... De bara jäklas me mig!!!! O ida har ja bara känt av två-tre stycken. Suck! Så här lär de väl dröja ett tag till... Att din slemmis släpper måste ju ändå betyda att det mjuknar o e på g! Skulle bli såååå lycklig o ja upptäckte en liten liten slemmis!!! Men har ju inte gjort de me de andra två alls. Lova att hojta om nåt händer!!!!!
  • Kottten
    Jenny A: Jag var beräknad till 28... bf+6 idag alltså o så trist. Har gått bra ända tills igårkväll då ja höll på att bryta ihop totalt! Men ida e de lite bättre.
  • Kottten
    Castle: Du får ta o visa de här bilden för bebis o se om de hjälper....

bebis.gif
  • Springsteen
    Gravisen.. vem är mäklaren?? så man vet att man ska passa sig sambons kompis är ju oxå mäklare är de han så ska jag se till att han ringer o skäller

jag håller på med vanlig scrapbooking... ska sätta mig lite nu... NÅn mer??? Har framkallat kort från förlossning och första veckorna nu och är ltie nervös vill ju att de ska bli superbra ska inte klistra fast korten i fall att så man kan göra om de i värsta fall (och har korten sparade på datorn så jag kan framkalla på nytt)

har varit ute på stan o sen promenarat till maxi o lite till i 3h nu.. så härligt väder och Wilmer sov större delen av vägen... så skönt!!! Nu blir det myshemmakväll...
  • Tintan

Gravisen:
    Är det en mäklare på föreningssparbanken???
    Min pappa råkade nämligen ut för en där när de skulle sälja min farmors hus,gick inte att få tag i och hörde inte av sig helskum verkligen.
    Håller tummarna för er verkligen.

Kottten:
    Hoppas din bäbbe tittar ut snart nu bf +6 det är segt det, men snart kommer den ska du se Kram på dig.

JennyA:
    Så lite så hjälper gärna till om jag kan.

Idag har jag & tjejerna vart på en långpromenad 3 tim helt underbart.....rena rama vårvädret.
    Så nu får man ladda för melodifestivalen ikväll...tycker det är så skoj,speciellt nu när de är i jönköping med.

Kram på er alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • roperta

Hej! TACK för Välkomnandet:) KUL att alla är Välkomna här hoppas det funkar så i praktiken med;) Ikväll ska vi se på Melodifestivalen. Nån mer?

• Miidori
    Roperta: Vad menade du med ditt inlägg?

- " KUL att alla är Välkomna här hoppas det funkar så i praktiken med;)"

Förstår itne redigt vad du menar med det?

HÄR är VERKLIGEN ALLA välkommna! Varför skulle det inte vara så?
  • Angeelica83

Hej hej alla..
    Idag har vi varit på babysim.. Tifis tycker verkligen de är jätte roligt sprattlar runt som en liten fisk i vattnet..

Castle: hoppas h*n tittar ut snart? Måste va jobbigt att gå att vänta... Jag fick Tifa på den dagen ja var beräknad och de tyckte ja va jobbigt.. hade ju väntat i 9 månader.. hehe När är bf?

Ha en bra kväll!!

• roperta

Miidori: Jag menade att det är kul att vara Välkommen!!! Har varit på ett annat forum där man är välkommen,, men en del får liksom allri svar. Hoppas att det är bättre här:)
    Läste bakåt här och det verkar go och glad stämning bland er som skriver mycke Men sen var det nån som inte fick svar alls av nån.
    och det är ju inte så kul...

men ni är säkert ett gott gäng:)

• Miidori

Roperta: Vem tänkte du på då? Vi har varit ett större gäng innan, men vissa av dom har en annan tråd nu "privata mamma tråden" Sen dom startade den tråden så har dom inte varit speciellt aktiva här längre.

Ett tag höll den här tråden på att dö ut, men nu är det bara jätte rolgit att det kommer nya , för det är ju tack vare oss gamla "veteraner" och nya som gör att denna tråden är vid liv! Här hjälper vi varandra, stöttar och bryr oss..Alla är verkligen jätte välkommna!..Sen kan det ju också bli att nån skriver något här, som sedan ingen svarar på, men det är ju inget personligt, ibland blir det bara så..och det har även hänt mej! Men skriver man det man vill ha svar på yttligare en gång så ordnar det sig nog..Man kan också missa vissa inlägg om många skriver på en gång, pluss att jag inte orkar gå tillbaka för många sidor ibland heller...

Hoppas du har fått svar på en del nu!
    och välkommen igen!
    /miidor!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping