• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Oj en del som skrivit :D..
    Gravisen: ja fan vad irriterande :/:/...Hoppas att du får besked snart i alla fall!! KRAM

• Springsteen
    Gravisen.. Jag hade varit toppgalen och hoppat av bara för att jag inte fick veta... har tålamod med människor men inte med sånt.. eller ringt mobsvar o sagt att vi hoppar av om vi inte får reda på nåt inom 2h .. har oxå ett annat hus som är MYCKET billigare på G eller nåt i den stilen
  • Pärlan81

gravisen: Tråkigt att ni inte fått höra nåt om huset!!! Grrr! Sånt är ju dålig stil helt klart!!!

• Gravisen

ja vi har varit lagom irriterade här idag..o vist har man god lust att sätta lite press på mån.... vill ju veta om det e vi som får det  i såna falle det ju lite planering för inflyttning e redan o 2-3 mån  o då e det lite renovering me.... aaaaaa blir tokig
    tror nog att han försöker fördröja detta ännu mer ifall det kommer någon mer köpare
    men vårt bud har legat still i 1 ½ vecka nu.....

• Castle

Gravisen: Låter ju helt konstigt, om erat bud varit högst i 1,5 vecka så borde det ju vara klart ju! MAn kan ju helt klart misstänka som någon skrev att det är för att trissa upp priserna. Jag har också flera bekanta soom varit med om det.

Ännu mer slempropp kom i morse, så nu är det helt klart den som släppt iallafall, även om det inte betyder något, så verkar det ju på fler av er som om det ändå brukar sätta igång några dagar efter kanske. Hoppas hoppas!!!
    NU är det bara att vänta.

Kotten: Du har ju iallafall känt lite förverkar... avis!
    Jag vill också känna något iallafall.

Det där med kolhydraterna... Är det pasta som gäller då eller? Eller finns det i annat också? Typ bröd? Några tips någon?

Ha en bra lördag alla. Kram!

• J e n n y A

Gravisen: Håller tummarna fördig. Hoppas ni får ert hus.

Tintan: Tack för tipsen med kruppen. Han mår betydligt bättre igen. Så skönt.

Vilket vackert väder vi har idag. Ska nog gå ut med min son till lekparken så han får röra lite på sig. Har varit inne mycket nu när han inte vart så bra.

Ni som ska ha bebis snart, får man va nyfiiken och fråga när ni är beräknade? Och angående slemproppen så gick min lite lite i 2 veckor. Men ingen bebis kom ändå så dom satte igång mig tillslut i varje fall. Hoppas det inte behöver bli sån väntan för er.

• Miidori

hoppas att alla får en bra helg! KRAM CISSIE OCH TINDRIS!

• Gravisen

hej hej på er!

idag ringde en kompis till oss o berättade att husetär borttaget från hemnet ?????
    mne fortfarande vet vi ingenting jag tror jag hoppar i taket snart, vad e detta för en jä.. mäklare  han borde ju prickas el nåt  arrrrrggggg
    men nu sa vi att vi ska ringa till han som äger huset träffade han sist nu när vi var o tittade o fråga om han vet nåt om hur det ligger till....detta e ju helt otroligt...

vad mysigt att det snart blir mer bebbar här på tråden..våra har ju vuxit så fort så det e ju inte sant, tycker inte willy känns så jätte bebis nu längre 

måste fråga e det någon här inne som håller på med ps????

ha en trevlig helg på er

kramisar 

• Miidori
    Gravisen: jag grejjar lite med PS ibland, men kan inte göra så väldigt mkt..kan göra hyn bättre, ta bort lite blemmor och sånt, haha!! men inte morpha, vilket jag vill lära mej :D..Fan vilken jävla mäklare...Han borde faan ha pisk!
  • Counterfeit
    Castle: Simon hade också fixerat sig lång tid innan förlossningen. Jag hoppades att det betydde att han skulle komma ut i v. 38 eller så... Men nej, han höll sig därinne till vecka 40.  Så du har också en stor elefant i magen? Haha, ska bli riktigt spännande att höra vad det kommer ut för en bamsing snart (för nu är det väl allt SNART?!). Vi lär väl stöta på varandra och våra respektive elefanter på Bankeryds öppna förskola, för vi har väl den som "tillhörighet" båda två.

Härligt väder ute! Har varit ute på promenad och ute i lekparken hela familjen, Simon har promenerat, åkt vagn, åkt rutschkana och gungat. Man blir på bra humör...

Medistra: Såg er i tidningen, vad fina ni var allihop! Hoppas lille Loke mår bättre nu!
    Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping