• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Nu har ja sprungit runt en sväng men nu ska här sovas, men hoppas vi lyckas samla ihop oss, hihi.

• LillaFruH

Hej hej Jag ska sprida lite jag också

• Gumlan

de e bra :) ja kollade runt lite & skrev till MASSA folk, men jag lär ju missat många ändå!

Vad har ni hittat på i helgen då flickor??

Jag var hos några kompisar i fredags, stannade ganska länge så Emil somnade bra på kvällen för en gångs skull! skönt!!

I Lördags var ja & en kompis på väla.. måste ju skryta lite till dom som brukar fika vi passade på att träffade Malin & Hanna!! Tror det blev kärlek vid första ögonkastet där, hihi, en riktig go unge var hon Hanna. Så vi sprang run t& shoppade, åt & fikade. Körde en aningen vilse när vi skulle hem, men men.

idag ska här slappas!!

• Cittra

Oj, var det ny tråd, jag undrade just vad det var för spännande.. *s*

• saelma

Hej, nu har jag hittat hit också.

Maria- vad kul att ni träffade Malin och Hanna..

Nu ser man Tyras lilla tand sticka upp, så gulligt, fast det var lite tidigt..

• LillaFruH

Hej hopp
    Igår var maken och jag ute och åt på Fridolfs... sååå mysigt och smarrigt! Maken jobbar som det är just nu 4 av 5 helger och denna helgen är den underbara lediga så oddsen är ju ganska stora att det är vår sista lediga helg innan bebisen kommer ... så vi passade på
    Annars är det baara slapp å mys i helgen, tupplurar å hyrfilm å onyttigheter *fniss*
    Kram på er - hoppas ni har det mysigt i helgen!
    Mia

• jonssan

nu har jag ochså hittat hit.

• Trollbarn

Nu tar jag också en sväng in hit

Har precis bakat lussekatter så jag tänkte "vila" en stund framför datorn

• Delfin

Jag har oxå öppnat en ny tråd den heter Halmstad tråd 2

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!