• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • LillaFruH

Jool - 18 dagar till BF så det är väl inte otroligt iofs ... *hmm* mådde illa igår också och i några dagar har magen varit stenhård mest hela tiden tycker jag... Vem vet

Teaspoon - Åhhh men de såg smaskiga ut Tyckte det va duttit jobbat för att vara första gången! *ler* Och va fin han är din lillkille!

• Mamma Ia

Magdalena - jättefin Totte på bild ! Och jag tycker nog allt att dina lussekatter ser ut som avancerat formade wienerbröd eller nåt ! Huvudsaken är ju att de SMAKAR gott! Kanske har du en ny karriär på gång som bagare???

Maria - trist, trist när man inte mår bra . Leo är fortfarande kanonförkyld och har nu smittat både mamma o pappa *suck*. Till råga på det har han i princip matvägrat i en och en halv vecka. Men man vet ju själv att mat inte smakar precis, när man är jättesnuvig och tjock i hela huvudet.

LillaFruH - spännande! Kanske är det något på G redan!!??

Må så gott alla !

• Ullet

Nu ska vi äntligen få flytta från vår mögel-lägenhet! *superglad* Idag skrev vi på kontrakten för den nya lägenheten
    Jag tror att hfab tröttnade på vårt eviga ringande

Magdalena-> Superfina lussekatter! Jag hade aldrig klarat av att få dom så fina. T.o.m pepparkakorna jag bakar ser konstiga ut

• jebe

LillaFruH: ÅHhh, nej du! Du får inte föda än- då förlorar ju jag! Attans, skulle ha lagt ett tidigare bud om man får tro de erfarna tjejerna här

Gumlan: Fy o usch för att vara sjuk Jag e själv livrädd för baciller just nu- tänk att bli sjuk o sen sätter förlossningen igång!!! Hjälp, föda barn med feber o grejer- eller ännu värre vinterkräksjukan, FY!!!

Hoppas att ni blir friska snart iallafall- men det e ju liiite mysigt iallafall att bli ompysslad av sin stora starka karl

• Gumlan

Magdalena - så fint, va stor han ser ut stooora killen nu ju, hihi.

Johanna - ville ju varit där ja kan ju ta kort när Alva dyker om vi kan komma nästa gång (*suck*)

Maria - oj han har ju varit sjuk jätte länge nu ju!!

Ulrika - kan inte vi få eran mögellägenhet då?? ( )

jebe - ja usch, inte kul alls skulle det vara ju. får verkligen hoppas du inte ryker på något!!

• Ullet

Gumlan--> Det är så J*VLA orättvist att inte ni får en lägenhet! Jag håller verkligen tummarna för att ni får en snart.
    Men tro mig, ni vill inte bo i denna lägenheten. Det luktar PYTON och mögel är ju inte bra för små bebisar.

Hoppas att ni frisknar till snart!

• LillaFruH

Hej på er allihopa!
    Tjaaa vem vet... hårda sammandragningar ikväll å mer illamående så sådär tip-top mår jag ju inte i alla fall... sov en stund innan, men ska faktiskt natta mig för natten nu ... lika bra att vila OM det nu mot förmodan skulle vara något!!! Men säkert bara en bacill på G *usch*
    Nattis på er

men vem vet Jessica - du kaaanske skulle gissat annorlunda?! *retas* *skratt* Kram kram

• Gumlan

*snööööööööööörvel* TACK en jätte massa Ulrika!!!!! *nys* vad ska dom göra med er lägenhet nu då? ska ni flytta tillbaka när dom fixat det? Var ska ni bo sålänge? Var ju inte en dag för tidigt att dom gör något åt det... hur länge har ni inte bott i möglet nu?? stackare... j*vla hfab dom är inget bra alls...

LillaFruH - hihi, spännande tänk om det är dags!!

• Teskedsmamman

Idag har Totte varit på sitt först julbord!!! Iofs med en massa tanter i Bilkåren men ändå Brunkål, korv, potatis, grönkål, köttbulle och brödet var mums... sedan kom vi till ris-a-la-maltan.... HERREGUD vad den ungen kan skrika så fort jag stoppade i min mun och inte i hans!!! Det var supermums för liten Tottemage

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!