• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Magdis - ja man kan få det fiiiin vagn!! *avis*

Ulrika - kan ju hopps at det är ett missförstånd, får ringa dom igen på Måndag.

Blixten - lägenheter växer ju tyvärr inte på träd! Hade dom gjort det så hade jag självklart inte valt hfab!! Hade mer än gärna hyrt av någon annan... så även om jag inte vill att dom ska tjäna pengar på mig, så får dom heldre göra det än att jag bor kvar här och blir ett nervvrak!!!! kanske du förstår?

jag vill sova!!!! Men det vill itne min ligistbebis!!! fast han är lugn, ligger & skrattar & pratar ska göra ett nytt natningsförsök nu!! sov gott flickor!!

• antefa

har en fråga, en bekant bad mig ställa, hur trivs alla ni som bor i Halmstad?

• Teskedsmamman

Ulrika -> Heeeelt ok... att länka till en sida kräver inget "tillstånd" från sidägaren... Lägger till Hannes på Tottes sida!!

Just nu är jag för jäkla pigg och ska surfa lite regnskydd till nya vagnen!! *myser* och ljusslingor till granen...

• LillaFruH

Morrn morrn flickor! *gäääsp* 15 dagar kvar till BF idag! Hade molvärk i ryggslut och mage igår när jag lagt mig och vaknat flera gånger med sammandragningar... vaknade lite i fem nu på morgonen av en HÅÅÅRD och smärtande sammandragning, men det onda gick över innan sammandragningen gjorde det ... fast inte kunde jag somna om inte.. *skratt* Ska mumsa lite frukost nu tror jag å kanske nanna om en liiiten stund sen.. *gäsp* Idag ska jag till syrran i Falkenberg
    Maken jobbar ju som vanligt nu på helgen ...
    Ha en härlig dag!!!!

• saelma

Maria- har du sökt hos andra bolag eller privata fastighetsägare? Under mina tre år i Halmstad bodde jag i två olika lägenheter och ingen av dem var HFABs. En var privat och en var fragereus.

Magdalena- Snygg vagn!! Grattis.

Nu har Tyra fått två små tänder i underkäken, de tittar fram så sött när hon skrattar stort..

• Jool

Magdalena: Snygg vagn!

Idag blir Alvisen 10 månader och det firar hon med en präktig förkylning. Tidigare har hon bara varit snuvig, men nu är hon rejält hostig och hes också. Hon sov jättedåligt i natt för hon hade så svårt att andas. Men hon har ingen feber i alla fall.

• Gumlan

Har tagit tomtebilder nu!! så ja tänkte ha en liten röstning, vilken tycker ni är finast?? (eller roligast, eller ja, bäst! ) han är ingen höjdare på att lyfta huvudet ÄN! annars är det ju väldigt sött när dom ligger så!

Sara - känner inte till så många, men dom jag känner till söker jag ju hos. hittade inte den du nämnade? vill gärna ha förslag på bostadsförmedlingar!!

Grattis Alva, stora tjejen!!

• saelma

maria- min första lägenhet fick jag tag på genom att annonsera i hp, ung tjej söker bostad...
    Fragerus kanske bara har studentbostäder när jag tänker efter.. är osäker..

Tycker att det verkar väldigt konstigt att ni ska behöva betala dubbla hyror., er lägenhet finns det med stor säkerhet någon annan som vill ha.

• Gumlan

Sara - jag har satt ut annonser i blocket om både att hyra lägenhet & hus, fast det var ett tag sen nu, kanske ska sätta ut en ny... JA visst låter det konstigt! Tycker jag med... aldrig hört någon som fått det så.

• jebe

Gumlan:
    Har varit inne o kikat på lille tomten, hi hi hi, så fin han e!!! Köpte en tomtedräkt för över en månad sen- optimist som man är- undrar om man kommer att få använda den?

Någon frågade tidigare hur vi som bor i Halmstad trivs.... O jag kan väl svara att jag trivs ganska bra! Önskar ibland att stan va bara liiite större, men det beror ju på vad man e van med frrån början. Skull absoult kunna rekomendera nån att flytta hit.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!