Johanna: GUD så söt hon är!!!!
Maria: Det behöver inte bli mer än hosta, eller så kommer snuvan senare... Tottes sista förkylning började med hosta i en vecka och sedan blev det niagarafallet i näsan
tack och lov blev han aldrig tät...
Nu måste jag få beklaga mig lite
Idag har jag ringt gyn... Efter att ha blödit sedan den 16/10 (med sammanlagt 10 dagars uppehåll här och där) så har jag tröttnat!!
Det kom "något" i torsdags och jag trodde det var det sista som skulle ut helt enkelt och att blödningarna nu skulle sluta. Men inte då! Det slutade iofs att forsa men det blöder fortfarande klart rött blod så det finns nog inga tankar på att det ska sluta snart...
Så antagligen blir det skrapning och YTTERLIGARE blödningar *gah* Jag gråter snart... dessutom är det min sista lediga vecka med Totte, börjar jobba på måndag, och då vill jag inte hålla på med sådant här tjafs, jag kunde fått min skrapning direkt som jag ville!! Men nähä då!! *cynisk*
Tja, jag rapporterar väl i eftermiddag, ska vara där 15.00, vad de sa... om de inte lägger in mig direkt så jag får vänta på lucka i op schema... Så var det sist... Låg i 9 timmar och väntade - hur kul var det?!
Nä, nu känner jag att jag håller på att bli bitter, nu ska jag gå och mata grisen, släppa ut ankorna och byta dagens andra bajsblöja på sonen... Idel roliga sysslor ;)