• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Ullet

Hej hej!

(Tack Gumlan för länken!)

Nu är jag och Hannes hemma efter en helg hos min Pappa.
    Allt var superbra, fast det var lite jobbigt att åka tåg med lillskiten i 4 timmar. Han blev lite uttråkad
    Skönt att vara hemma är det iallafall!

*kram alla*
    Ullet

• Jool

Magdalena: Tror tyvärr inte att jag kan komma. Vi ska antagligen ha julfest med jobbet då, men blir det inget så kommer jag gärna. Skönt att Totte är bättre. Väldigt fint julkort förresten.

Alva har kommit på ett jättebra sätt att blöta ner hela badrummet när hon badar. Hon hoppar i badkaret!!! Behöver jag tala om att monstret älskar att bada.

• Jool

Vi har kämpat hela helgen med att ta kort på Alva som vi ska använda till julkort. Hon sitter ju aldrig still!!!!!! Om man mot all förmodan får henne att sitta still så gör hon antingen en ful grimas eller så drar hon av sig tomteluvan. Ja, ja till slut fick vi en ok bild i alla fall, den finns i mitt bildgalleri.

Snuttans tredje tand är förresten på väg upp nu. För bara 2,5 veckor sedan hade hon inga tänder och jag hade nästan gett upp hoppet.

• sydney

Tack för infon Gumlan!
    jag tar också en kik i nya Hstd tråden!

kram

• Gumlan

Emma - jag har fått för mig att dte är efter ett visst antal inlägg (altså hur stor den blir) men det kanske är efter en viss tid

Ulrika - Du satt inte långt ifrån Anders på tåget han tyckte det var du, men var inte säker, men eftersom Dan stog på stationen så var det ju du.

Johanna - *springer direkt till galleriet*

Ja tror Emil börjar bli sjuk Han har hostat inatt... men det kan väl va avandra anledningar? Han har ingen feber och är inte mer snorig än vanligt.

• Jool

Alva har fått en ny hobby. Hon läser lexikon! Hon började bläddra i det holländska, gick sedan över till det engelska och avslutade med det spanska innan hon tröttnade och började leka med papperskorgen istället.
    Hon blir nog ett språkgeni, min lilla stumpa

• LillaFruH

Jool - *fnissar* Inte illa alls!!!! Hoppas ni kan alla språken ni också bara, annars blir det tufft för mammsen

Idag är det 20 dagar kvar till BF - och det firade min bebbe med att rita sin allra första teckning!!! Det ni! *skratt*
    Med andra ord fick blivande mamman sin första bristning idag ...

Kram på er alla

• moimukulatt

Tjingeling !
    Här har ni mej oxå.....

Teaspoon: coolt att du heter Magdalena, me too!!!
    Inte ofta man träffar någon som har samma ovanliga namn.
    Kul!!!!!

• Jool

LillaFruH: Det var ett tag sedan vi kunde språken så det blir nog lite jobbigt. Tråkigt med bristningar, jag slapp dem på magen med fick på brösten efter förlossningen. Vad spännande, snart får du träffa din bebis!!!!!

Var bara tvungen att lägga in en bild till i mitt bildgalleri. Bilden är inte arrangerad utan hon satt och lekte i sängen medan jag pratade med mamma i telefon och sen somnade hon så. Nallarna brukar vara vid fotändan.

• Teskedsmamman

Johanna: GUD så söt hon är!!!!

Maria: Det behöver inte bli mer än hosta, eller så kommer snuvan senare... Tottes sista förkylning började med hosta i en vecka och sedan blev det niagarafallet i näsan tack och lov blev han aldrig tät...

Nu måste jag få beklaga mig lite Idag har jag ringt gyn... Efter att ha blödit sedan den 16/10 (med sammanlagt 10 dagars uppehåll här och där) så har jag tröttnat!!

Det kom "något" i torsdags och jag trodde det var det sista som skulle ut helt enkelt och att blödningarna nu skulle sluta. Men inte då! Det slutade iofs att forsa men det blöder fortfarande klart rött blod så det finns nog inga tankar på att det ska sluta snart...

Så antagligen blir det skrapning och YTTERLIGARE blödningar *gah* Jag gråter snart... dessutom är det min sista lediga vecka med Totte, börjar jobba på måndag, och då vill jag inte hålla på med sådant här tjafs, jag kunde fått min skrapning direkt som jag ville!! Men nähä då!! *cynisk*

Tja, jag rapporterar väl i eftermiddag, ska vara där 15.00, vad de sa... om de inte lägger in mig direkt så jag får vänta på lucka i op schema... Så var det sist... Låg i 9 timmar och väntade - hur kul var det?!

Nä, nu känner jag att jag håller på att bli bitter, nu ska jag gå och mata grisen, släppa ut ankorna och byta dagens andra bajsblöja på sonen... Idel roliga sysslor ;)

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!