• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Viktoria gör det för vi blir nog en del. 6 - 7 blir vi nog iallafall

• Delfin

Jag har pratat med Viktoria och hon ringer och säger att vi blir en 5 - 8 st som kommer.

• VIXIE

På Regnbågen är det reserverat bord i mitt namn till ca 8 pers.
    Min gamla barndomskompis som numera bor i Gkommer också med sina telningar, Felicia och Milton.
    Kram Vixie

• Teskedsmamman

Ha det så bra idag!!! Önskar jag och Totte kunde ha kommit med men det är bara fram till slutet på Juni! Sedan är jag hemma på dagarna igen!!!

• HaltaLotta

Jag kan inte komma tyvärr...

Vixie---> Jag går i samma föräldrargrupp som Milton o Felicias mamma, kommer inte ihåg va hon heter men ..... lite of topic så där ....

• HaltaLotta
    Jo jag kommer visst det!!!!

om jag får plats på bussen vill säjja.....

/ida o Lova
  • sharisse

Hej tjejjer o tack för idag...
    Det var ju jättetrevligt att få ett ansikte (o tillhörande bebis) på er...
    Nu är jag skittrött o min mage övar sig konstant med sammandragningar... lilleman kanske blev avis o bestämmer sig för att göra sällskap ?

Jag kan dock inte fatta att det ligger ett sådant litet underverk i min mage o jäser.... han kan gott komma ut nu tycker jag.
    Nä nu skall jag vara ändå onyttigare idag o sätta igång o baka lite
    hehehe

*kram*
    Jenny

• Gumlan

Hejsan & tack för ett trevligt fika!!!!! Var tvungen att lägga in bilderna så fort ja kom hem, Emil däckade i bilen & sover än! lilla plutten om nån vill ha bilder kan ja skicka via msn!

• jululle

Hur många blev ni... (på Fikat)
    själv hade jag hellre följt me än suttit på ett tråkigt möte i skolan.

Och sen slogs vi me alla kunder på Willys... gääsp
    men imorrn ska hela familjen åka till Ikea och Danmark Och köpa Antons spjälsäng. Fattar ni vaggan e för liten... helt otroligt att han vuxit så mycke när vi kom hem från bb såg den jättestor ut.

Vi får väl åka över till Dk så Peter kan få köpa lite Öl å kanske en Whisky... Själv e man ju torrlagd ett tag till framöver... Men jag vill ha Pepino.. de e flera år sen jag drack de... hmm

Kramizar Ulle

• Gumlan

ja hur många blev vi? *tittar på fotona* 8 mammor va? 8 barn och en mage

• HaltaLotta

Är glad att jag äntligen fick tummen ur o hängde med på en fika! Hade jättetrevligt o hänger på fler gånger gärna...... Lova somnade också direkt jag lade henne ivagnen o sov hela vägen på bussen hem, skööönt!

• moimukulatt

Hej Tjejer!
    Var på inskrivning nr 2 i torsdag, pga av flytten.
    Jag fick lyssna på bebben. Hur häftigt som helst.
    Du har jag faktiskt hört att det är något där inne.
    Fick en liten tår i ögat. Var såå glad.

Igår när jag hämtade posten så hade svaret kommit på cellprovet som jag tog vid inskrivning nr1, den 7/2.
    :( Jag har cellförändringar och skall till kvinnokliniken den 16'e mars.
    Jag fick tydligen ngn slags akut tid eftersom jag e gravid.
    Åh vad jag känner mej deppig.
    Typiskt, just nu.
    Någon som varit med om liknande eller känner någon som har ngn erfarenhet att berätta.

• sharisse

moimukulatt:
    cellförändringar är inte alls ovanligt. Och det behöver inte alls betyda att det är någon fara heller. Idag tar vi (kvinnor) cellprov så ofta att mellan de gångerna man tar proven hinner inget farligt utvecklas ( iallafall är det vad jag fått förklarat för mig) vid cellförändringar så tar man ofta bort dem med laser. Ett litet ingrepp som oftast inte behöver återupprepas.
    jag känner flera stycken som haft cellförändringar och fått göra laservaporisering.
    Jag förstår att det känns deppigt, men läkarna är duktiga och vana vid liknande situationer... ta hand om dig och magen...
    *kram*
    Jenny

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!