• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Teskedsmamman

Maria: Vad jobbigt!!!! Jag har ju precis en sådan psykbrytande vecka bakom mig och jag hoppas att ni får lite vila snart allihop

• LillaFruH

huu... mår illa idag... inge skojsigt *urgel*

Teaspoon - Jag vill ju se de där julkissarna!!! *får inte heller länken att fungera*

• Jool

Maria: Stackars Emil, blir det inget babysim nu?

Magdalena: Fick inte heller länken att fungera.

LillaFruH: Hur lång tid har du kvar? Jag mådde lite illa precis sista veckan innan förlossningen och sen ska vi inte tala om hur jag mådde under själva förlossningen, då spydde jag igen.

• Gumlan

OK om inte vaccinationsfebern smittar så var det inte dte han hade BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nu är vi sjuka båda 2 här *tycker synd om* men han har iallafall sovit som en stock inatt!!!

Blir ju då inget babysim idag heller blääääää, JA VILL PÅ BABYSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Jool

Maria. Hoppas att ni snart blir friska, tycker synd om er. Vi får hoppas att ni kan komma nästa gång (det är ju sista).

• Teskedsmamman

Maria: Så tråkigt!!!!!! Hoppas ni blir flirska snart!!!

Idag var jag på Kyrkis för sista gången, tidigast jag kan dit igen är i mars, kanske inte ens förrän till nästa höst *chock* Men Totte ska dit igen på Måndag redan, fast då får han gå med pappa

vi gör ett nytt försök: www.hjelm.info/lussekatter.JPG den andra länken fungerar utmärkt för mig och de på februarilistan... men jag fixar så ni också får se den

• Gumlan

Tack Johanna och Magdalena!!! vi har legat på soffan nu några timmar, är lite mysigt ändå trotts att man mår bläää. Gubben pysslar ju om oss skickat iväg han att fixa middag nu... blir nog soffan hela dagen för oss skulle jag tro.

hihi, ja tyckte dina lussikatter var roliga Magdis dom ser ju goda ut med, goda och roliga!! perfekt ju!

• Jool

Magdalena: Vilken fin bild på Totte! Jag tyckte att dina lussekatter var fina. Det är minsann inte lätt att forma dem, tricker är att degen ska vara väldigt kladdig. Men dte är lättare sagt än gjort. De är säkert goda. Vi ska baka på söndag.

Det var inte så många på babysimmet idag och det var jätteskönt. Jag dök tillsammas med Alva för att kolla hur hon såg ut under vattnet (hon tyckte att det var obehagligt att mamma tog på sig dykglasögon) sen klättrade hon själv upp för kanten, min duktiga unge!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!