• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Teskedsmamman

Det var inte så farligt som vi trodde först *puh* Det fanns liite rester kvar men läkaren tyckte att de där resterna gör varken till eller ifrån och en skrapning är bara ett stort ingrepp i onödan *hoppas att han får rätt* Hittills i den här sörjan har ju INGEN haft rätt:

1. Sköterskan sa att jag skulle må bra dagen efter behandlingen på gyn, ELLER HUR!!! Sällan har jag haft så ont i magen!!!

2. Återbesöket blev jag itutad att "allt såg så bra ut så"!! Hur nu ett gravtest kan visa att allt är ute?!

Så nu får vi se om ytterligare en Metherginkur kan råda bot på blödandet...

Skriver mer när jag har nattat Totte...

• Ullet

Maria - Oj, då måste han ha hört Hannes ILLVRÅL på tåget Han var SUPERTRÖTT men totalvägrade att somna.

Idag fick Hannes sin 5-månadersspruta och i eftermiddags tror jag att han blev bortbytt av en annan bebis
    Han har bara SKRIKIT och SKRIKIT hela tiden. Vid 18:15 slocknade han iallafall, och förhoppningsvis sover han hela natten.

Han vägde 6610g och är 64cm lång

*kram på er*
    Ullet

• LillaFruH

Blääää ny dödsskjutning här i Halmstad i eftermiddag Fy sjutton va obehagligt!!! Kolla www.expressen.se

Kram på er sötisar å var rädda om er ...

• Teskedsmamman

Maria: Kommer ihåg när vi fick vattenläcka i vår lägenhet på Linehedsvägen... Lägenheten ovanpå stod tom men DIT kunde vi ju INTE flytta!!! Nej oj oj det gick inte för sig för lägenheten hade redan varit ute på internet Så vi fick flytta till den på Slättvägen istället... Att vi däremot använde lägenheten ovanpå när vi behövde duscha var inga problem?!?! Vi bodde utan badrum i 4½ månad pga Björns envisa person....

• Gumlan

Nu är läget lite bättre här, har gråtit av mig lite

LillaFruH - tack för kramarna värmer! och visst är det skrämmande att folk skjuter ihjäl varandra Halmstad har väl ändå varit skonade från sånt ganska mycket??

Magdalena - stackare!!! Hoppas det blir bättre SNABBT! och usch, dom skiter ju fullständigt i sina hyresgäster!!! Har en kompis som bröt med sin pojkvänn och dom var ju tvugna att flytta isär ganska akut, men nej nej, det är bara att ställa sig i kön funderar på att skriva till tidningen & klaga!!

Ulrika - Nä, det sa han inget om fast han hoppade på i smålandstenar så han kanske missade det? Emil fick också sin 5 månaders spruta idag. Han har varit lite grinig, men mest sovit så dte är ju skönt.

• Teskedsmamman

Smått chockad..... Ni vet dödskjutningen i eftermiddags??? Jag var bara några hundra meter därifrån då *hyperventilerar - nästan* Jag och maken stod mellan järnvägsspåren eftersom kompisens lok gått sönder och vi var där ifall han behövde hjälp... Vi åkte därifrån vid 16.55-17.05 någon gång, fast vi åkte åt andra hållet, runt järvägsstationen eftersom det är kortast väg hem därifrån *tack och lov* vem vet vad vi hade hamnat i annars.....

• Gumlan

Magdalena - usch va obehagligt tur att ni missade det iallafall!! usch...

• Gumlan

Nu har vi varit ute & raggat hus ska till banken på Torsdag & se om vi får ta lån, men ja tror inte vi år det men men värt ett försök.

Inatt har vi sovit ungefär inget. Några timmar efter att jag lagt Emil igår vaknade han & skrek & så har det hålt på hela natten. Han har även varit febrig idag. Hur länge kan dom vara sådana pga vaccinationen? För jag antar att dte är därför han är sådan.

• Teskedsmamman

Maria - Reagerade han så förra gången??? Idag borde han inte reagera på den alls, men det kan ju vara olika, Ring BVC imorgon och hör... skulle nog gissa på att han har blivit sjuk istället...

Vill ni se en pinsam sak??? Jag har aldrig i hela mitt liv gjort lussebullar förut... det har jag gjort idag... och kolla här hur första plåten blev *skrattar så jag kissar på mig*
    hem.passagen.se/crywolf/lussekatter.JPG

• Gumlan

nopp, han reagerade inte så sist, han bara var lite tröttare än vanligt. Han måste va sjuk på riktigt nu då han har fått alverdon nu men det tycks inte hjälpa... eller jo mot febern, men han sover inte JÄTTE påsar under ögonen har han.. ser ut som om han är 90 år!! Men han VÄGRAR att sova! har skrikit nu en timme, men han blir lugn om man leker med honom :-/ *suck* han behöver ju sova, inte leka!! fast han däckar väl poff sen.

Får inte länken att funka...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!