• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VeronicaMy

Hej tjejer. vill ni veta vad jag råkade ut för ikväll då!!!??

Idag har jag varit med om det värsta på länge. jag stod och väntade på bussen hem och vet ni vad den gör han bara tittar på mig och kör förbi.... :arg: :arg:

gör man så???

Fan va arg ja blev så jag fick ta taxi hem nu för nästa hade gått 2 timmar senare, så jag ska ta kontakt med hallandstrafiken dem ska få betala min resa... : :o gick ändå på nästan 300 spänn oc jag fick stå och frysa med min son i vagnen.. :(

Någon som varit med om samma sak? detta har hänt innan men då har det varit på dagen och det kommer ju snart en buss till men nu på kvällen... grr.

vill tillägga att bussen nästan va tom med så det va inte för att det var fullt med vagnar eller så.

Va skönt att skriva av sej lite

så va tycker ni? gör jag rätt att ta tag i bolaget?

/Veronica

• minke

Veronica: Hallandstrafiken kan behöva lite utskällning...det tycker jag helt klart..I måndags höll de nästan på att köra över mig, på ett övergångsställe! Men det är väl för att chaufförerna är så stressade. Det verkar ju som om de som planerar turerna har lite konstig tidsuppfattning för bussarna lyckas ju nästan aldrig komma i tid..

• VeronicaMy

Minke....Jaa jag har varit med om att dem "missat" mig innan men då har det varit dag och jag har inte brytt mig såå mycket men nu blev jag sååå arg sen stor tjöt jag men men ... ska se vad dem säger imorgn. dem flesta kör ju som idioter med uscha ne lite ordning får det bli tycker jag allt...

• Gumlan

Veronica - jaa har ja varit med om, men inte här. I Malmö hände det 2 ggr. Ena gången kutade vi efter så dom stannade och busschafören sa surt att vi såg itne tillräkligt engagerade ut för att han skulle stanna... engagerade?? Sedan brukar bussen skita i att plocka upp Anders allt som oftast när han ska åka från sin mamma. Tycker absolut du ska ha pengarna av dom!!

• VeronicaMy

Maria... Mmm fattar inte vart vissa får sina körkort ifrån.. *grr*
    Man kan ju inte bara skita i att ta upp nån för att man inte känner för det , då har man verkligen skaffat sej fel jobb..

Så ska se vad dem säger på Hallandstrafiken. idiotchaufför...

Ja har ju kvar kvitto från taxin och vet vilket nummer bussen har och vilken tid så det e ju bara för dem att kolla upp vilken chafför det e och så..

• Teskedsmamman

Maria: Aha... då förstår jag... vet inte vad jag fick för hjärnsläpp... för mycket saffran kanske Bakade nya lussebullar idag och man var ju tvungen att fuktionstesta

Veronica: MEN!!! på dem bara!!!! Ring HP - jourhavande OCH Hallandstrafiken!!! När jag var höggravid så blev jag frånkörd på busshållplatsen... Ni vet ju hur lätt det är att springa med mage...

Vet ni vad?!?! IDAG HAR JAG KÖPT NY VAGN!!!!!!!!! www.tradera.com/auction/Barnartiklar/aid_9754469

PRECIS VAD JAG VILLE HA!!!!!!!!! Iofs i rött och grått men vaddå, det är ju skitsamma!!!

• Ullet

Veronica--> En sån jubelidiot till busschaufför! *jättearg*

Maria--> Jag tycker att det låter helskumt att ni ska betala dubbelt. Jag menar, dom får säkert uthyrt er lägenhet hur lätt som hälst ju! Bättre det än att den står tom!
    Skit hfab!

• Ullet

Magdalena--> JÄTTFIN vagn! Grattis!
    Förresten, jag uppdaterade Hannes hemsida idag (www.hannessida.tk) Jag tog med Tottes hemsida då, var det ok?
    Lite sent att fråga efteråt, jag vet, förlåt. Säg till om du vill att jag ska ta bort länken!

• VeronicaMy

teaspoon... jaaa uscha blev sååå arg va gör mna liksom när man står där? blev helt paff, ska som sagt ta tag i dem imorgon får se va dem säger och om de e där imorgon *hoppas verkligen*

fiiin vagn *gilla mycket*

jaa Ullet.. *grrr*

Hoppas ni får en bra helg flickor.

• Blixten

Gumlan:
    Det var himla tråkigt att få höra dina duster med HFAB
    Det har kanske blivit nåt missförstånd mellan dig o de som du har pratat med? Det verkar så enligt de andra som har fått andra besked...Får hoppas på det!

Men jag funderade på en sak....om du tycker så illa om dem så att du till och med vill skriva till tidigningen, varför vill du bo där? Jag frågar inte för att vara elak, det får du absolut inte tro (!!!) Jag undrar därför att jag själv brukar bojkotta företag som jag anser behandlar folk illa genom att inte göra affärer med dem. Jag tänker att de inte ska få tjäna pengar på mig minsann!!!

Taskigt med bussresan, VeronicaMy, Hallandstrafiken är ett redigt företag så du kommer säkert att få igen pengar för dina utlägg och kanske nån gratisbiljett som plåster på såren!! Hoppas bara att det är inte var en av mina bekanta som körde

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!