• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • minke

Ullet: Vi hade en studentlägnehet innan, sen när vi fick vår nuvarnade lägenhet skulle vi fått betala dubbla hyror...Trots att de ju kan hyra ut studentlägenheter hur lätt som helst...Så massa studenter står alltså utan bostäder samtidigt som vår hade stått tom! Men som tur är pratade vi själva med killen som skulle flytta in i studentlägenhetn och han kunde flytta in tidigare...
    Så de är ju ganska fast i sina regler... Så jäkla tosigt!!

• Teskedsmamman

Maria: Tomte 1, tomte 1, tomte 1, tomte 1, tomte 1, tomte 1!!!!!!!!!!
    Visst var Tomte 2 också underbar men ettan smäller högst!!!!

• VeronicaMy

Maria.. var ju tvuuungen att titta med... håller också på nummer 1 ... super söööt.

• jululle

Hej...
    Va kul me en Halmstad tråd det har jag saknat... Får man va me...

Jag bor i Halmstad och hittade FL bara för ett tag sen så jag har inte vart me så länge.

Så alla ni kommer från Halmstad me omnejd... Kul...

Jag väntar mitt tredjebarn Men känner mig som förstföderska för det var så länge sen sisst har en kille på 12 och en tjej som ska fylla 9 i Feburari. Och har Bf 20 dec så de e väl snart kan man hoppas...

Mvh Ulle

• Blixten

Gumlan:

Nej, ett nervvrak ska du inte behöva bli Tycker att det är synd att det har blivit så för dig. Jag har bara haft positiva erfarenheter av dem när jag har varit i "hjälplös" situation. Hoppas att det löser sig! Har du förresten kollat med Wennerholms ute i Frösakull? De brukar alltid ha lägenheter över, de är riktigt fina oxå...Men det kanske är fel läge för dig?

Trivselfrågan: Javisst, jag trivs i Halmstad! Flyttade hit 1997 och skulle inte vilja flytta härifrån igen. Jag får lite känslan av "en liten storstad" om du förstår vad jag menar Har träffat många fina vänner här. Din vän skulle säkert trivas!

• LillaFruH

Morrn
    Igår mådde jag kooonstigt hela dagen men inatt sov jag GOTT *puh så skönt* - kan behöva lite nya krafter!

Jululle! - VÄLKOMMEN!!!!

Och angående att trivas : JAG STORMTRIVS!!! Vill INTE flytta härifrån Flyttade hit 1998 från Falkenberg. Tycker Halmstad e precis lagom stort, bara IKEA som saknas

Gumlan - sööötis tomtenisse

• 3 b mamma

LillaFruH- Jag saknar oxå IKEA.
    Det hade vart hur bra som helst att bara kunna droppa dit och handla precis det man behöver. Åker man dit nu, så handlar man alltid en massa extra och så blir det så onödigt dyrt....

Jag längtar till jul, men tycker inte den där riktiga jukstämmningen har infunnit sig än.... Väntar spänt på den.

• JewelGirl

Jululle: Välkommen... !

Antefa: Du frågade om trivseln i Halmstad. Älskar staden, flyttade hit våren 2003 och håller helt med LillaFruH, det är bara Ikea som saknas

Gumlan: Söt liten nisse du har

• JewelGirl

Ni som missade mig som clown för någon månad sen på Ica Maxi får en ny chans fast denna gång som Tomte! Jag kunde inte hålla mig undan när jag ändå klarade att stå i peruk o röd näsa På lördag mellan 10.00 och 15.00 ute i Söndrum är det dags, så ta med barnen så de får rita julkort hos oss (vi är två tomtar). Ni utan barn får något roligt att se åt
    *lovar*

• Teskedsmamman

Jululle: välkommen!!!! Alltid roligt med nya "halmstadingar", med eller utan barn!!

Imorgon börjar jag jobba!!!! *ångest!* Ytterligare ett tecken på att min bebis inte är bebis längre snart...

Igår klippte vi Totte, den här gången (3:e i ordningen) fick han en frisyr, hackigt och dant men finputsningen får vi ta eftersom... Mamma är ju hemsk som sitter och pillar i håret på honom
    web.telia.com/~u35209347/Ny-friss.jpg

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!