• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Delfin

Jag kan inte vi ska till CenterSyd och titta på Julshow.

• Gumlan

Cittra - Halmstad tråden ÄR spännande

Sara - ja de var jätte kul

LillaFruH - ojoj, snart är det dags passa på sista barnfria helgen då, hihi.

Trollbarn - kan du inte skicka några??

Catarina- . hihi, va bra, man kan aldrig få för många Halmstad trådar

Magdis - mycket möjligt!! om nån mer vill åka kan vi ju åka ihop, trist att köra själv så hojta till nån som vill med.

• Blixten

Hej...

Kikar hit.....Skriver mer en annan dag

Kram på er i blåsten!

• Teskedsmamman

Vad kul och se att det är så många Halmstadbor i svängen!!! Hm... skulle tro att Patrik har fått in önskemål om att man ska kunna söka på bostadsort... får göra ett nytt försök på den biten

Nu ska jag gå och bada min, numera, friska son som fortfarande luktar kräk sedan han var sjuk...

• minke

Gokväll!!
    Hur kommer det sig att de stänger ner en del trådar?

• VIXIE

Hej alla!
    nu är vi hemma igen efter lör/sön i Götet.Min man som är "riktig" Göteborgare satt och sjöng och visslade och bara mumlade hur MYSIGT det var att komma HEM på vägen hem i bilen.Tyder väl på att han trivs i lilla Getinge..? Annars var det jättemysigt på Liseberg fast vädret kunde varit bättre... Nu vet jag vad jag saknar med Göteborg,Sushi på Japanshop,Noa Noa och att kunna handla lite då och då och lyxa till det på Lush. Men men pettitesser.. Ha en mysig söndag
    magdalena: Jag är klassförälder och är med Martinas klass på Bongo 11/12 och det är Luciasimmning på Sannarp/Laxen på sön12/12
    Kram Vixie

• jebe

Hej alla tjejer!
    Kikar in lite snabbt o hoppas att alla mår bra! Både mammor, bebbar o magar

Minke: Jag tror att en tråd stängs när den varit öppen en viss tid- tre månader eller nåt om jag inte minns fel!

Kramar i adventsmörkret!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!