Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Jewel - får se om man tittar förbi, finns väl inget för mig att äta men pojkvännen kan ju smaska lite.

Ulrika - nja lite läskigt första gången, men vi dök 2 ggr. Tog kort andra gången så han dök djupt och var under ganska länge och det gick jätte bra!! tror inte dom får kallsup så lätt, dom har väl något sånt inbyggd som täpper till när dom kommer under Han tyckte bara det var kul!! hihi

• Gumlan

Fick inte denna lägenheten heller!!!!

Vill bara gråta....

orkar inte bo såhär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har skrivit ett långt mail till hfab får se om dom svarar...

• Gumlan

Tack alla för era snälla ord!!

Fick också veta att vi inte får ta lån bläää... dumma dom! Får hoppas på bättre lycka med lägenheter & så till nästa år!! Vill ha Ulrikas lägenhet! utan mögel då

• Gumlan

Ottisen - nää va jobbigt kan fatta att dte knäckte dig när tanten sa så första gångerna när ja skulle ut med Emil var han också ledsen, tror dom känner att man är stressad och känner itne igen den situationen så då blir dom skrikiga. Det är jätte jobbigt, särskilt när folk tittar!! Men jag tror inte att dom tänker sånn saker... & gör dom det är det deras problem!

kram!!

• Gumlan

Catarina - jag kommer gärna om dte inte kommer något mellan!

Med risk att bli utslängd från forumet för att jag tycker synd om mig själv och deppar ner alla....... Min sambos pappa har lovat deras chef att min sambo ska jobba över jul och nyår, så nu pallar inte min sambo säga nej!!!! Så det kanske slutar med att jag & Emil får sitta själva i pisslägenheten hela jul & nyår!!! blääää..............

föööööörlåååååt!!! Borde igentligen inte vara här fötrrens saker ordnar upp sig, känner mig som en hopplös gnällspik...

• Gumlan

Det ordnar sig nog ändå Vi kanska kan plocka med katterna!!

kram på er!!

• Gumlan

Veronica - är det du som lagt ut annonsen om lägenhet i blocket? Har du fått svar? tänkte lägga ut en likadan, men onödigt ju om du itne fått nått svar...

• Gumlan

hihi & jag som tänkte storhandla, då kanskejag tar en sväng dit

Emil sa mama idag!!! *GLAD* Han har sagt mmmmummmummmu några veckor (när han är ledsen) men idag blide det mama tror ni det är medvetet?

Magdalena - måste va jobbigt när man har gått hemma så länge, kan förstå att du är jätte trött!

apsu - va fint det var!! Jag har också en bild på Emil under vattnet, men den är ganska suddig.

• Gumlan

ingen jewelgirl... var i och försig inte inne var såååå mycket folk! Men kollade runt lite ändå.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!