Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Ulrika - va??? börjar alvarligt undra om hfab har emot oss!! Vi kunde inte ens på ta det på avbetalning ju!! alla andra bostadförmedlingar jag bott hos har haft det så att man inte behöver betala dubbelt. åååååh vilken lyx du har!!! Min ligistbebis ligger & sparkar hysteriskt i sin babysitter, pratar och skrattar fast ja får skylla lite på att vi är sjuka med, han sover ju mycket på dagen. Kul att se han aktiv igen med, han är nog på bättringsväg!!

Jewel - grattis!!! va kul Vad var det för kamera? *nyfiken*

• Gumlan

Veronica - jaa har ja varit med om, men inte här. I Malmö hände det 2 ggr. Ena gången kutade vi efter så dom stannade och busschafören sa surt att vi såg itne tillräkligt engagerade ut för att han skulle stanna... engagerade?? Sedan brukar bussen skita i att plocka upp Anders allt som oftast när han ska åka från sin mamma. Tycker absolut du ska ha pengarna av dom!!

• Gumlan

Magdis - ja man kan få det fiiiin vagn!! *avis*

Ulrika - kan ju hopps at det är ett missförstånd, får ringa dom igen på Måndag.

Blixten - lägenheter växer ju tyvärr inte på träd! Hade dom gjort det så hade jag självklart inte valt hfab!! Hade mer än gärna hyrt av någon annan... så även om jag inte vill att dom ska tjäna pengar på mig, så får dom heldre göra det än att jag bor kvar här och blir ett nervvrak!!!! kanske du förstår?

jag vill sova!!!! Men det vill itne min ligistbebis!!! fast han är lugn, ligger & skrattar & pratar ska göra ett nytt natningsförsök nu!! sov gott flickor!!

• Gumlan

Har tagit tomtebilder nu!! så ja tänkte ha en liten röstning, vilken tycker ni är finast?? (eller roligast, eller ja, bäst! ) han är ingen höjdare på att lyfta huvudet ÄN! annars är det ju väldigt sött när dom ligger så!

Sara - känner inte till så många, men dom jag känner till söker jag ju hos. hittade inte den du nämnade? vill gärna ha förslag på bostadsförmedlingar!!

Grattis Alva, stora tjejen!!

• Gumlan

Sara - jag har satt ut annonser i blocket om både att hyra lägenhet & hus, fast det var ett tag sen nu, kanske ska sätta ut en ny... JA visst låter det konstigt! Tycker jag med... aldrig hört någon som fått det så.

• Gumlan

Tack Veronica & Magdalena!!! & jewel det roliga är att 1an bara tog jag utan mening typ satte honom i soffan & tog massa kort, sedan la jag ner honom & då tänkte jag att jag kan ju ta ett när han ligger ner med, hihi och så blev det bäst!

välkommen jululle alla Halmstad & runt om är välkomna hit!

Blixten - nee, det är inget kul alls. Hur har du gjort när du varit i en hjälplös situation?? Tycker vi försökt allt, men dom har deras kö att gå efter var ligger frösakull?? *noll koll*

LillaFruH - jaaaa visst gör det!!! VILL HA IKEA!!!!

3 b mamma - aha, nu ser jag dig

Tyckte det blev tufft Magdis!

• Gumlan

jaha! Va dum jag är! tyckte att jag kände igen det! men där är ju ok väl? finns det någon hemsida till det bostadsbolaget? ja kan ju kolla :)

• Gumlan

LillaFruH - vad hade luciorna på sig nu då??

Catarina - jobbigt att Evelina är sjuk, kanske samma skit som vi har haft, eller är hon bättre nu? Vi kollade lägenheten, den var jätte fin! men det kändes inte rätt... dessutom var loftgången inglasad där nere så katerna skulle inte kunna gå ut och då funkar det inte ju jag hoppas på att anders ska ändra sig om oskarström!

Magdalena - hur känns det? är dte inte konstigt att vara ifrån så mycket? Stackars Totte, du får blåsa på pannan på han från mig

• Gumlan

Johanna - är "det där" på onsdag? Säger inte namnet för då kanske vi drabbas av lunginflamation elller nått!!!

• Gumlan

hej hej

Mitt internet har varit helknas på senaste! Min dator med för den delen.

Idag var vi på babysim, kuuuuuulit!! Emil dök för första gången, hihi, jätte duktig var han & så blidde det ett gulligt foto med Nästan en månad till nästa gång nu

Ikväll ska vi titta på shark tale, hihi. kul kul!

Kram på er alla!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!