Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Halmstad tråd!!!!!

Vaddå grattis till alla grattis?!?! jag menar ju TACK till alla grattis

• Teskedsmamman

Johanna: BF är beräknad till den 3 oktober, både här och på Kanalen, så det borde nog stämma... Idag är jag i 3+6 (wow) och går in i vecka 5 imorgon... klarar jag vecka 5 utan rosa flytningar så är det positivt!!!

Mina 2 missfall har båda haft rosa flytningar i vecka 5 och vecka 10... Ska försöka få tag i min BM imorgon så jag kanske får komma in och få Lergigan utskrivet, med tanke på att jag mått lite olustigt till och från idag så kommer nog illamåendet med buller och bång snart och eftersom jag jobbar så kommer nog inte postafenen att räcka långt. Behöver kalla in tunga artilleriet Ska dessutom försöka få komma på UL i slutet på vecka 7...

• Teskedsmamman

Snön är knapp här i Oskarström, den täcker men inte så jag vill åka pulka direkt.... dessutom är Tottes pulka så liten, får köpa en större så vi kan åka seriös pulkaåkning!

Däremot tog vi en lång stärkande promenad när jag kom hem från jobbet!

• Teskedsmamman

Ulrika: Man kan göra kumminavkok, du kan köpa ett speciellt amningste som gör att han får i sig "maglugnande" med mjölken, massage, värmekudde brukar uppskattas... ja, nu kommer jag inte ihåg mer Om inte minifomen har hjort verkan inom ett par dagar så försök med att öka dosen, du kan ge upp till 30 droppar/gång utan att det är några problem.

• Teskedsmamman

Stina och Magdalena: Jag ligger liiite efter jag är "bara" i 4+2 under onsdagen... Däremot har jag fått inskrivning i vecka 8 redan och jag fick UL knappt utan att behöva fråga om det *ser ut som en fågelholk* Dessutom kom min BM ihåg mig utan problem!!!! Jag ÄLSKAR min BM!!!!! Det bästa är att hon gör UL:en själv!!

• Teskedsmamman

VIktoria: Jag ställer upp med hjälp när jag kommer gå arbetslös sedan Babycafé behövs definitivt!

Och ny fika är väl inte fel

• Teskedsmamman

Ulle: Alla SKALL hänga med på fikan Här är det inte snack om att få... det är ett krav *flinar*

Jag var på Lindex häromdagen och då verkade de ha rea på overaller... Mitt tips är Lindex eller H&M, de ska ju snart byta till vårkläderna...

Jag hittade snygga billiga och fräscha hängslen till Totte på Myrorna och då fanns det en fräsch overall, men den har säkert försvunnit nu...

/Magdalena - Hängiven Myra

• Teskedsmamman

Nu går Totte!!!! Han släppte säkerheten igår och knallade iväg över golvet *ja jösses* Jag skulle vid ett tillfälle se om han klarade att gå 2 m från halldörren till rumsbordet... men då viker han av och går in till maken i hobbyrummet Så istället för att gå 2 m gick han 4 m!!!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!