Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Borboleta: Grattis till fadderbarnet!!!! Vi har en liten flicka på Haiti som heter Clothilde, vi har fått teckningar ifrån henne och vi har skickat brev, foton och ritblock/pennor till henne!!! Jättekul!!!!

• Teskedsmamman

Maria: Förlåt mig men *skrattar så jag nästan kräks*.....

Det där har inte hänt men däremot så lassade Totte av ett jättelass bajs rätt över hela mig när han var 2 mån ungefär... det var bajs på mig, väggen, badkaret, Totte, skötbordet och golvet.... Jättekul mitt i natten!!!

• Teskedsmamman

Sara: Grattis!!!!! Blinka inte, för nu går det undan

Ulrika: Delfin/Catharinas dotter är 6 mån ungefär... Det är alla åldrar och simerfarenheter på dropin. Det är när man är i grupp som det är lite mer samma nivå på simmarna...

Inatt har Totte sovit hela natten, vilket han inte har gjort sedan förrförra helgen, alltså snart 2 veckor! *bortskämd* Det beror på att han blev jätteförkyld i onsdags (fler fikabarn sjuka?) och att han var hängig innan det bröt ut...

• Teskedsmamman

Håll tummarna flickor!!! Att bebisen inte dör i magen den här gången, jag testade positivt idag!!!!!!

• Teskedsmamman

Moimukulatt: Jepp... ska bli kul och se hur vi lyckas hålla ordning på varandra när de andra skriker "Magdalena"

Från en Magdalena till en annan...

• Teskedsmamman

Vill bara säga grattis till alla grattis!!!!!!!!!!

*går vidare till Ulrikas sida för att titta på Anton*

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!