Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Halmstad tråd!!!!!

3 b mamma -Nope...inte idag, men han lovade att gå på onsdag när det är avslutning på kyrkis...

Catharina: Skönt att det inte var värre med Evelina!!

• Teskedsmamman

Jodu Catarina!! Man känner sig som världens hemskaste mamma!!!! Kan ju bara tänka mig hur maken kände sig förut idag... Men som alla säger till alla DU ÄR INTE HEMSK!!! Man kan inte vara med hela tiden och olyckor kommer hända oavsett hur vi än försöker...

• Teskedsmamman

Johanna: Totte blev överlycklig varje gång maken kom hem från jobbet!!! Igår var Totte nyvaken när jag kom hem så han var inte direkt översvallande glad, men han kröp ihop i min famn och skulle mysa och så fort jag gjorde tecken till att sätta ner honom så tog han i och skrek som om jag hade slagit honom *lilla älsklingen* För att inte tala om hur han skrek när jag gick ner i källaren för att hänga tvätten!!! - HON ÖVERGER MIG!!!!! -

• Teskedsmamman

Hallå flickor!!! Är jättetrött idag!!! Det börjar kännas att jag har jobbat heltid hela veckan men det har varit skönt att ha kommit igång och jobba....
    Igår var vi på gravöl, Nissadalens Hemvärnskompani går i graven vid årskiftet och det var sista julträffen igår! Totte var med och höll låda ända till 23 på kvällen han sov under "predikan" som en präst höll så han knoppade i 30 min och sov sig igenom både Stilla Natt och Juldagsmorgon*skrattar* När maten kom fram på bordet var han med och samma sak hände igen som på Bilkårens julbord, skeden kunde inte gå tillräckligt fort när vi kom till Ris-a-la-maltan Han vrålade när maken fyllde på skeden *asg* så det gick inte någon förbi att han älskar Ris-a-la-malta.....
    Nu ska jag börja jobba! Eller rättare sagt - göra inbjudningskort till Tottes 1-årskalas medan jag väntar på att telefonen ska ringa...

• Teskedsmamman

Trollbarn: Duni ska ju lägga ner så arbetsbördan nu är ganska liten... men det har alltid varit långa dödperioder här - sveriges bäst betalda latmask???

Inbjudningskorten är nu klara, jag har fikat i sammanlagt 2½ timmar idag - inkl lunch...
    Nu ska jag ta några minuter ledigt, hämta pengar och gå och köpa kartong till julkorten - HEY!!! Behöver inte ta ledigt, ska ju köpa julkort till jobbet också juh!!!
    Så nu sticker jag

• Teskedsmamman

Det beror på när i månaden man är född... jag som är född den 2:e får FP vanligtvis den 25:e medan maken som är född den 30:e får den 27:e....

Nu är första arbetsveckan avklarad... jättetrött, men samtidigt väldigt skönt att komma utanför huset lite.... men jag saknar lillpilten emellanåt Idag somnade jag inte när jag nattade honom iaf

• Teskedsmamman

Har varit och julshoppat idag!!!! FY F*N vad folk!!!!! Lotsa runt vagnen inne på Eurostop bland allt folk var hur jobbigt som helst!!!! Ingen som helst hänsyn att en vagn är ganska jobbig att ändra kurs på, nä nä, stå ivägen bara!!!! *arg*
    Men vi fick allt vi skulle ha och jag hittade en kitchig penna att ha på jobbet I rosa glittrig plast med pålimmade pärlir och fjädrar i toppen, jag tror den kommer att göra succé *asg*

Sedan var vi på Harrys och käkade kycklingvingar och Totte åt spagetti och köttfärsås...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!