Halmstad tråd!!!!!
moimukulatt: Men lilla vän... var bor du någonstans!?! Jag trodde du bodde inne i stan... iofs, jobbarkompisen bor i Skavböke och beräknar inte att få tillbaka strömmen förrän tidigast i slutet på veckan...
moimukulatt: Men lilla vän... var bor du någonstans!?! Jag trodde du bodde inne i stan... iofs, jobbarkompisen bor i Skavböke och beräknar inte att få tillbaka strömmen förrän tidigast i slutet på veckan...
Borboleta: Oskarström och sedan nästan rakt ut i skogen österut i x-antal kilometer... Har för mig att han sa att han hade 15 km till Åled...
Ja usch ja... inga mer stormar nu....
Håller med dig Mamma la... på helgerna vill man helst gona med familjen, men ibland behöver jag komma ifrån väggarna tillsammans med Totte och då är fikorna perfekta!!!
Om 2½ ska jag och Totte ta tåget till GBG och hälsa på en kompis som har flyttat dit till kärleken... Det var längesedan vi sågs och det ska bli skönt att komma hemifrån huset och maken lite... Men Totte tar jag med mig
Honom kan jag inte vara utan....
Snorrslida är i klass med Fröslida som ligger utanför Oskarström
Sara: Jo du, det var läskigt... och inatt blir väl inte så kul heller
Hidden:
Onsdagar: 13.30-14.00
Söndagar: 18.30-19.15
Start: vecka 2
Uppehåll: vecka 8, 12 & 13
Slut: vecka 22
Kostnad:
Söndagar
Byt om, gå in till bassängen
och betala 70 kronor/barn till instruktören.
Övrig info finns på sklaxen.halmstad.net/
ALLA är välkomna på fika oavsett om de planerar att bli gravida (och då menar jag inte ens nu utan inom de närmaste 10 åren)
är gravida eller har barn... vi träffas ju inte enbart för att se på barn, klämma på bebisar eller titta på växande magar... vi pratar och umgås ju också *retas*
Jag tycker definitivt att vi träffas på lördag, kan ju ta vid 13-14tiden så behöver man inte rusa upp heller och jag vet inte, ska vi ta Waynes? Det känns som om det är så trångt där, alla är där och fikar känns det som... vi skulle ju kunna träffas någonstans och vandra runt till Ulles osv och kolla upp hur det ser ut?!
Ska vi säga 13.30 då
Så blir det lite mer precis tid....
Alltså:
Waynes Coffeeshop kl 13.30 och ALLA som läser detta SKA komma dit
Kolla vad Totte har lärt sig!!!! Inspelat vid 16.45 idag...
web.telia.com/%7Eu35207803/filmer/050113.wmv
Delfin, Mamma la och Borboleta:
Gå in på www.hjelm.info/ludvig och klicka på "filmer" i länken och så är det den till höger det gäller "Tottes nya färdighet"
Mamma la: Jag skriver definitivt på listan för att stoppa tiden *greppar pennan* Tiden går ALLDELES för fort!!!! Tycker inte det var längesedan han lärde sig krypa och stå... det är 3 månader sedan... för att inte tala om att han fyller 1 år om exakt 3 veckor....
Gumlan och ni andra som varit med från start, vet ni om att det nu är snudd på exakt 1 år sedan vi fikade första gången?! Jag hade 2 veckor kvar till förlossning så nästa vecka någon gång är det 1 år...