Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Halmstad tråd!!!!!

Har fortfarande en djupt laxrosa strimma precis över berget *vackert* Jovisst hade vi trevligt, efter att ha sprungit och kollat in lite fik hamnade vi på Regnbågen... Waynes var smockfullt!!!

Du får hänga med nästa gång!!!
  • Teskedsmamman

MARIA!!!!!!!!!! VAR???????????

Ulle: Jag har fått lite skvaller "jobbvägen"
    Här är vilka regler SK Laxen har för babysimmet:
    För att få bada med sitt barn skall barnet vara:
    8 veckor gammalt (om barnet är fött 3 veckor för tidigt
    utgår man från den beräknade födelsedagen).
    Väga 4 kg.
    Ha läkt navel.

Grattis till Anton förresten!!

• Teskedsmamman

SJyssta brallor Maria!! Visst ver det lika enkelt som det verkade?!

Och vilken stor lägenhet?! Vad får en person att flytta från 80 kvm tll 45 kvm??? Tvärtom kan jag ju förstå men...

• Teskedsmamman

Borboleta: Vi får väl skaffa jackor där vårt alias står på ryggen

Johanna: Jag sak hälsa så mycket från morsan Hon tog nooooga reda på om du och Alva skulle komma och när hon fick reda på att ni inte kom med så sa hon bara "vad skönt, då behöver jaginte vara orolig för att ha missat dem"

• Teskedsmamman

Ulrika: Vi gick på sim med Totte, men maken jobbade och hade bilen och det hade blivit väldigt dyrt att lägga 200 kr i veckan bara för att simma i 30 min Och på söndagarna var det alldeles för sent, Totte var i bassängen 10 min sedan ville han inte vara med mer...

Men vi åker när vi känner för det, han gillar ju fortfarande att plaska så vi går på dropin då och då...

• Teskedsmamman

Borboleta: Kan bara sälla mig till mängden av Blic:are

Catharina: När vår lägenhet blev fuktskadad så fick vi först bo i den i 4½ månad inkl mögel ochannat bjäfs = ingen dusch, fick duscha i den tomma lägenheten ovanpå(!) men den lägenheten kunde vi inte få...
    Sedan fick vi en lägenhet som var mindre än den vi hade - vi ville inte bo i ersättningslägenhet under tiden. Det var därför vi fick bo så länge i den gamla lägenheten, men ni ska få en ersättningslägenhet under tiden er renoveras och HFAB betalar flytten. Det ni får göra är att packa själv...

• Teskedsmamman

Maria: Lyckost!!! Min kom när Totte var 3½ månad.... men den har däremot varit som en klocka sedan dess....

• Teskedsmamman

Glömde:

Min son visar redan nu tendenser till att bli en "telefonflåsare", ni vet, man svarar och så ör det någon som flåsar bara
    Pratade med maken flr någon timme sedan och då var Totte och drog i luren så han fick lyssna lite... det enda jag hörde var *flås* och *dunk, dunk*... Han klappade tydligen i händerna

• Teskedsmamman

Fråga på BVC nästa gång, eller ring MVC... jag har ingen aning faktiskt... JewelGirl kanske har lite koll på det...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!