Halmstad tråd!!!!!
Ok... jag sätter en slant på den 1/1!!!
Idag tog det mig en timma att ta mig till jobbet!!!! 7.20 började jag försöka ta mig in i bilen (igenfrusen) 7.50 hade jag kommit in i bilen och sedan tog det 30 min till jobbet...
Ok... jag sätter en slant på den 1/1!!!
Idag tog det mig en timma att ta mig till jobbet!!!! 7.20 började jag försöka ta mig in i bilen (igenfrusen) 7.50 hade jag kommit in i bilen och sedan tog det 30 min till jobbet...
Maria!!!Det var den största drake jag sett!!! Han ser ut som om han gillar den
Totte har också fått en julklapp i förtid, en lära-gå-vagn...i lördags slog jag in en av hans andra julklappar och den spelade för mig hela tiden
det är en Fisher-Price snigel och minsta lilla man kommer åt knappen på den så börjar den spela, så han har redan dansat till sin inslagna julklapp
Idag dår det långsamt här..... jag har redan varit på jobbet i 2½ timme och jag får gå hem om 6 timmar!!!! *stön* och jag har redan nu gjort klart för dagen... får se om jag hittar något intressant att göra *sneglar åt alla kartonger med servetter/dukar/manchetter/champagneglas som egentligen ska bäras ut i bilen*
LillaFruH: Den spelar en liten truddelutt när man putter den frammåt, den har en massa klossar i skalet... Har inte sett den på Fischer Price hemsida... Totte har en aktivitetsbräda hemma och roligast är rullen som säger "one-two-three!!" jag kan ju meddela att efter 6 timmar med det där så är man färdig att kasta ut både bräda och unge
Mamma la: Vi fick snö i söndags i oskarström, men det fylldes på lite inatt... håller också tummarna att det ligger kvar i 3 dagar till... men det försvinner väl imorgon
Tottes mormor kom igår!!!! Så nu har vi barnflicka igen
Han var bara blyg i några minuter sedan drack mormor lite läsk och det slant ju ner en slatt i ungen när ingen såg på, sedan var mormor Tottes bästa kompis
Min mamma är krockskadad sedan snart 30 år, är 30% handikappad, har astma och diabetes, dessutom har hon fått oförklarlig värk som gör att hon antagligen ska genomgå en operation där de klipper av nerverna så hon slipper ha ont iaf, de enda värktabletter som hjälper är morfin *inte bra* så de ska göra op istället... Ni kan ju förstå att hon behöver krama barnbarnen i jul!!! Är bara så jäkla glad att hon har orkat köra hit!!! Hon har 25 mil hit, men nu ska vi börja leta lägenhet, finns ingen anledning att hon bor i Uddevalla när båda barnbarnen finns i Halmstad/Varberg...
Johanna: Jodå, hon frågade efter er igår kväll
Alva gjorde ett bestående intryck på henne. Ska hälsa!!!
GOOOOD JUUUUL från mig med... sitter ensam på jobbet och har tr¨åkigt, får gå hem tidigast 15 idag...
LillaFruH-> passa på att njuta av magen!!!!! Jag saknade verkligen magen i början fast jag har en underbar liten pilt att pussa på....
VeronicaMy -> funderar att ta mig in till centrum på lunchen och brottas lite
bl a lunch och blå hårfärg ska jag ha...
Mamma la -> jo tack jag märkte det
Det slutade med att jag parkerade på mc-parkering mittemot gamla posten
och inga parkeringsböter fick jag *yes!*
Jag tänkte färga underhåret blått... men de hade inte blått på Kicks längre.... de hade lite gamla färger kvar som de tänkte ta fram till mellandagarna, får se om jag orkar åka in eller om jag beställer på nätet istället...
Cittra: Vad dumt att Maria är i Gislaved nu och inte läser
Johanna: Totte fattade inte vad det innebar med julklapparna och de fick ligga helt själva och orörda under granen!!! Däremot var pappret SKITKUL!!! när han öppnade sina julklappar sedan
Jululle: Tyvärr har jag inte färgat än för jag har inte fått tag i färg... och du läser nog inte det här än på ett tag för du ligger på BB nu
Vixie: Stackars Martina!!!! Ge henne en megakram från oss i Oskarström och hälsa att hon är en JÄTTEDUKTIG tjej!!!