Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Halmstad tråd!!!!!

Maria: Har lite svårt med fika nästa vecka... Tisdag är det inskrivning och tors-sön är vi i säfsen....

Kan inte mer än att hålla med om att flyttande blir man aldrig klar med det är 9 mån sedan vi flyttade och det är fortfarande kartonger här och där....

Sharisse: Jag har också ett Gula Rehab bälte... tydligen är de inte riiiiktigt bra... utan man ska ha de som finns via MVC...

Magdalena: Förkylning verkar vara en trend just nu... alla verkar vara förkylda...

• Teskedsmamman

pyrets: Välkommen hit!!! Själv väntar jag mitt andra i början på oktober!

Ottisen: Sådana besök kan bli påfrestande, min mamma har varit och hälsat på sedan 21/12, börjar bli liiite påfrestande nu...

Catharina/Delfin: Välkommen hem

Sharisse: Tyvärr vännen, jag tror inte du har så mycket att välja på det är liksom bara att bli redo direkt

• Teskedsmamman

Håller tummarna för besiktningsflickorna och du Maria, det kommer gå fiiint. I entren finns det en "dator" där man skriver in sitt registreringsnummer och så får man en lapp med sig ut i bilen. Sedan är det bara att inspektera skyltarna ovanför portarna.

Håll tummarna idag tjejer!!! Jag ska in på ul idag på inskrivningen och jag hoppas sååååååå att det finns en liten krabat därinne!!!!!

• Teskedsmamman

Hu! Polarn och Pyret har man inte råd med!! Iaf inte deras barnkläder... iaf... jag körde med mycket strech runt de veckorna som var så där mitt emellan... sedan kan man sätta gummiband i knappen och då räcker byxorna ett tag till... men man får ju ha en tröja över

/Magdalena - som sitter med uppknäppta byxor *pinsamt*

• Teskedsmamman

Glömde juh: Jag handlade iofs mina kläder på H&M och Lindex men jag köpte applikationer, strass och pennor och fixade till mina kläder så de blev lite roligare...

• Teskedsmamman

*sjunger* Jag har en bebis i magen!!!!!

Bebis mådde bara bra och hjärtat bultade på så fiiint!!

JewelGirl: jag tar med mig testerna till jobbet imorgon!! Det är ju vid dig nästan, jag jobbar på Duni så det är bara att gå över laholmsvägen, in i receptionen och be dem ringa på Magdalena... finns bara jag på Duni som heter så... Skulle det vara en vikarie så har jag kortnr 409 så är jag i receptionen på 2 röda Om du fortfarande vill ha testerna för 100 kr???

Trollbarn: Har samma problem... har strl 42/44 i byxor och är 156 cm lång... får alltid lägga upp dem 20 cm typ..
    Jag köpte iofs min Hauck på Tradera, men vill du klämma, klappa och provköra så kan vi ta det på en fika så kanske du kan beställa på nätet?!?!

• Teskedsmamman

FÖrresten, Maria.... Så tråkigt med bilen!!! Du kan få min Den står på gårdsplanen utan motor och med motor gör den typ 60 Men den har kossafläckar och är stor som en skottkärra ungefär eller... njae... jag ger nog inte bort min kossamobil!!

• Teskedsmamman

Jewelgirl: Glömmer du det imorgon så får du ny chans på måndag, jag jobbar imrogon och sedan är jag ledig resten av veckan... Tack förresten!!

• Teskedsmamman

Catharina: Gott jobbat!!!!!
    Själv vägde jag lika mycket på inskrivningen igår som Totte föddes... +7 kg *gah* men jag får väl gå igenom den här graviditeten, amma färdigt och sedan är kroppen min att plåga igen *muahahaha*

Håll nu tummarna för JewelGirl!!!!! Hon har varit och hämtat ett gäng äl-/gravtester så vi kan ju hoppas att de ger resultat!!!!

• Teskedsmamman

Vixie: Sista mensdag säger 3/10 och ul:et igår sa den 2/10... men jag tror inte på något av dem Hur ofta kommer bebis när man tycker den ska komma?!?

• Teskedsmamman

Ulle: Packa in barnen i bilen och kom till Vrenningebacken i Oskarström!!! SNÖ!!!!!

Vi har ca 10 cm kvar på tomten, tämligen isliknande vid det här laget men ändå Och just nu kommer det mer!!!

Idag har jag skickat iväg Jonas och Totte till fjällen, jag tänkte ta semester och läsa en bok, pilla hemsida och pilla mig i naveln under 4 dagar!! Det har jag inte gjort sedan Totte föddes!!

Igår var det lite värre förståss!!! Jonas hamnade på akuten i 9 timmar!! De tömde honom på blod, tog EKG, skiktröntgen och ryggmärgsprov, man trodde han hade hjärnblödning men det var tack och lov bara migrän... konstigt att det dyker upp så där vid 32 års ålder

Idag har jag varit hos tant doktorn och fått dundermedicin mot illamåendet! Så nu ska jag nog kunna jobba ordentligt hoppas jag...

• Teskedsmamman

Ha det så bra idag!!! Önskar jag och Totte kunde ha kommit med men det är bara fram till slutet på Juni! Sedan är jag hemma på dagarna igen!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!