• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VIXIE

Hej igen!
    Jag håller på och målar ,lackar och slipar golv och lite sånt så jag har hållt mig lite undan ett par dar,snart klar

Delfin : Kul att du är tillbaks!! Grattis till viktnedgången!!
    Ska vi ta en fika snart?? Har ju inte setts på ett tag,åker upp till Göteborg på lör men vecka 9 är väl inget direkt planerat tror jagHar du hört att vi beställt en berlingo Family ,får den förhoppningsvis till min födelsedag i april!!

teaspoon: Grattis grattis till bebben!!
    När är det tänkt att den ska ut?
    Kniper fingrar och tår att allt går bra!
    Vixie

• Teskedsmamman

Vixie: Sista mensdag säger 3/10 och ul:et igår sa den 2/10... men jag tror inte på något av dem Hur ofta kommer bebis när man tycker den ska komma?!?

• sharisse

hej tjejjer....
    Idag har jag varit med på ett planerat snitt och det var sååå fint... *suckar* där kom det allt små tårar i ögonvråarna flera gånger....
    O jag har en lika dan gosegosse i min mage... nu längtar jag ju bara ändå mera.....

• Delfin

Magdalena - Grattis till graviditeten

Grattis till er som fått barn under den senaste tiden

* När är det dax för fika???????????????????????

• jululle

Hej... Vi har de ok här bara de att Anton har vart lite tjurig de senaste dagarna.. Vill inte sova på dagen bara när man går ut och går i vagnen annars e de massa gnöl... Igårkväll somnade han vid 21 och sov till morgonen vid 6,30 jag vaknade flera gånger för att kolla om han levde... Fy så hemskt. Han har gnott sig i munnen me handen och dreglar mer än innan, sprutande bajs... De kan väl inte va tänder redan???

Skollov i all ära men barnen klgar över att det inte e ngn snö... Hur e de i Oskarström. Går de att åka pulka/skidor där nu eller de e för lite snö.

Vad tycker ni om den nya serien Lost??? Jag tycker den e super...

Mvh Ulle

• Teskedsmamman

Ulle: Packa in barnen i bilen och kom till Vrenningebacken i Oskarström!!! SNÖ!!!!!

Vi har ca 10 cm kvar på tomten, tämligen isliknande vid det här laget men ändå Och just nu kommer det mer!!!

Idag har jag skickat iväg Jonas och Totte till fjällen, jag tänkte ta semester och läsa en bok, pilla hemsida och pilla mig i naveln under 4 dagar!! Det har jag inte gjort sedan Totte föddes!!

Igår var det lite värre förståss!!! Jonas hamnade på akuten i 9 timmar!! De tömde honom på blod, tog EKG, skiktröntgen och ryggmärgsprov, man trodde han hade hjärnblödning men det var tack och lov bara migrän... konstigt att det dyker upp så där vid 32 års ålder

Idag har jag varit hos tant doktorn och fått dundermedicin mot illamåendet! Så nu ska jag nog kunna jobba ordentligt hoppas jag...

• Delfin

Någon som vill ha sempers

Jag har: Sempers banangröt 4mån bf 3 juni 05
    Sempers äppel-Pärongröt 6mån bf 21 sep 05
    Sempers välling 6mån bf inom en månad är bara halva kvar

Evelina vägrar att äta sempers gröt och välling

• Gumlan

Jag tar gärna hihi,. Emil äter allt i gröt & välling väg, hihi. Men när blir det fika då????? I helgen??

• Gumlan

Många vil ju fika, så jag tycker att vi ska försöka bestämma något nu som passar :) helgen? För det är väl en hel del som börjat jobba? Lördag söndag? säg nått

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!